Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Medisinsk Senter Fornebu

Dyktig fastlege

Lege: Benedicte Olsen Høvding Skrevet

Kan varmt anbefale Benedicte som fastlege! Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar seg god tid og er veldig flink til å følge opp.
Jeg opplever det som trygt og behagelig å være hos henne

Dyktig og empatisk

Lege: Benedicte Olsen Høvding Skrevet

Meget fornøyd med denne fastlegen. Hun tar seg tid til pasientene sine, er kunnskapsrik og hyggelig. Veldig tillitvekkende!! Hun er nøye og en god lytter!! Hun er veldig god til å følge opp. Man føler seg i trygge hender hos henne!!

Mangler empati

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Legen mangler empati. Hun avbryter pasienten når den sier noe hun ikke er enig i. I tillegg klarer hun ikke å være vennlig en eneste gang, noe som førte til at jeg følte meg svært uvelkommen. Ikke en hyggelig opplevelse, kan ikke anbefales.

Dyktig

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Bjørneboe har fulgt familien min og meg i krevende tider, og har vært en uvurderlig støtte. Han har vært tilgjengelig, tatt seg tid og er enkel å forholde seg til. Jeg håper å ha ham lenge!

Tar deg alvorlig

Lege: Benedicte Olsen Høvding Skrevet

Benedicte er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar deg alvorlig, tar seg god tid og lytter, gjør det hun kan for å hjelpe og henviser videre hvis man trenger. En empatisk og dyktig lege som ser hele mennesket.