Line Syvertsen

Autorisasjon (2005)

Line Syvertsen er en av 129 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Line Syvertsen

Dyktig lege

Man blir ivaretatt, hun er faglig god, god til å lytte, nøye! Flink til å henvise til riktige instanser for videre utredning, som hun følger veldig godt opp!

Beste legen jeg har hatt!

Den beste legen jeg/vi har hatt! Jeg føler meg alltid godt mottatt og ivaretatt hos Line, det samme med mine barn. Tar seg alltid god tid, lytter og stiller spørsmål. Hun er også fantastisk med barn!
Anbefaler Line på det sterkeste!

Nøye, omtenksom og hyggelig

Jeg har kun vært hos Line ved en anledning. Det dreide seg da ikke om noe seriøst. Likevel tok Line seg god tid, og benyttet muligheten til å ta en noe mer omfattende sjekk.
Jeg følte meg meget godt ivaretatt, og oppfatter Line som meget genuin og svært kompetent.

Kjempedyktig og veldig omtenksom

Line Syvertsen er den flinkeste legen jeg har hatt. Hun er veldig flink, og veldig forsiktig og omtenksom når det gjelder f eks sårbehandling. Hun er utrolig snill og vennlig, og virker veldig faglig sterk. Hun kan veldig mye forskjellig , og spesielt synes jeg hun er veldig flink mot barn. Hun er vennlig mot barna og veldig flink til å ta seg god tid til dem og vise omsorg mot dem slik at de føler seg trygge før behandling. Hun er også veldig praktisk flink med ulike skader og behandlinger.

Lytter og finner løsninger

Veldig fornøyd med legen min. Lytter til hva du har å si, kommer med løsninger, og ikke redd for å henvise videre dersom det er nødvendig. Oppfatter henne som seriøs, medfølende, samtidig bestemt og kunnskapsrik. Føler meg i trygge hender når jeg oppsøker henne.