Profilbilde av plastikkirurg Axel Rein Barstad

Axel Rein Barstad

Profilbilde av plastikkirurg Axel Rein Barstad
Plastikkirurg

Om

Dr. Axel Rein Barstad har studert medisin ved det Jagiellonske Universitet i Krakow og er spesialist i plastikkirurgi. Dr. Barstad er overlege ved Fornebuklinikken og plastikkirurgisk avdeling ved Oslo Universitetssykehus. Han har tidligere jobbet ved Sykehuset Moss og Ringerike Sykehus, der han fikk erfaring innen både generell kirurgi og gastrokirurgi. Ved Rikshospitalet var Dr. Barstad en del av brystgruppen, hvor han fokuserte på rekonstruksjon av bryst etter kreft og kjønnsbekreftende brystkirurgi. Han har også holdt foredrag på landsdekkende kurs for spesialistkandidater og private helseforetak.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2014)

Axel Rein Barstad er plastikkirurg i Bærum

Siste vurderinger av Axel Rein Barstad

Veldig snill og hyggelig

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Var på et par konsultasjoner hos andre, men valgte Axel. Han var veldig imøtekommende, hyggelig og snill. Presser ikke på flere operasjoner heller og er opptatt av et fint resultat. Og alle på fornebuklinikken er ellers sykt hyggelige, vært der en gang før også, følte meg veldig trygg!

Svært fornøyd

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Gjennomført øyelokkopersjon på Fornebuklinikken.

Fantastisk fin opplevelse- føltes som en halv dag på spa. Hyggelig betjening, god service, flotte lokaler, enkel parkering. Fikk med telefonnummer til kirurgen da jeg dro hjem etter operasjonen og ble oppringt morgenen etter med spørsmål om hvordan det gikk.
Det koster så lite å gi det lille ekstra- betyr mye. Dyktig og meget behagelig kirurg som gir tydelige råd. Anbefales på det varmeste.

Trygg. Profesjonell. Behagelig.

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Jeg skiftet brystproteser satt inn for 12-13 år siden hos en annen klinikk og lege. For en forskjell. Jeg har aldri opplevd så mye trygghet, omsorg og glede i en operasjon før. Jeg har heller så og si ingen smerter etter operasjon.

Ivaretatt, proft

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt på klinikken. Jeg ble godt informert hele veien.
Kyndige og vennlige folk med høy kompetanse samt med god omtanke til meg som pasient.
Veldig bra erfaring.
Gleder meg til resultatet som ser veldig bra ut nå, postop dag 3

Pupper/ silikon

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Jeg har nylig fått utført silikon av Axel og er super fornøyd. Det er kun en uke gått siden operasjonen og puppene ser allerede amazing ut.

Likte atmosfæren med de ansatte under operasjonen og i tiden før, og at de får deg til å føle deg veldig trygg når du skal operere!

Axel også får deg til å føle deg trygg ettersom han vet hva han prater om.
Vært på andre konsultasjoner og, men valgte fornebuklinikken fordi det virket mest seriøst.
Angrer ikke et sekund.

Har også fått hjelp utenfor kontortid!
Elsker klinikken og folka der 😍❤️