Minde Medisinske Senter

Kanalveien 109 5068 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Minde Medisinske Senter

Svært arrogant og overkjører og lite resultatsorientert

Lege: Bahram Tarafdarfard Kamp Skrevet

Dårlig til å forstå problematikk og tok ikke meg seriøst. Han er ikke særlig ute etter å undersøke problemet, og påstår noe helt annet enn tilfellet. Han er god til å prate, men avbryter og lytter ikke godt etter.

Tok tre uker før det var ledig time, prisen å betale for å vente så lenge er FOR høy. Unyttig time, gikk ut gråtende av legekontoret, med følelsen av å ha blitt overkjørt av en arrogant fastlege, som ikke lyttet etter.

Vanskelig å nå sekretærene også. Er første og siste gang hos Bahram Kamp på Minde medisinske senter, anbefales ikke til noen.

Kunnskapsrik

Lege: Thor Erik Ask Skrevet

Det er den beste lege jeg har truffet. Tar seg alltid god tid og kommer alltid med forslag på problemet. Kan anbefales på det sterkeste.

Skulle jeg byttet, så hadde jeg valgt Marie Lunde

Lege: Marie Therese Vaardal-Lunde Skrevet

Fastlegen min hadde ferie, men jeg fikk hastetime hos Lunde. Om jeg ikke allerede hadde en god lege så hadde jeg prøvd å bytte til henne. God kommunikasjon, og timen kjentes trygg og god.
Håper jeg kan gå til henne neste gang legen min er opptatt.

Skal Bestemme ellers blir det vanskelig

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Var for kort tid siden på time hos doktor Henning Andre Lien. Det var noget jeg kunne spart meg for. Da jeg ikke var enig i alt denne herremannen mente , så ble han meget vrang og vanskelig. Virket som om min uenighet ble tatt personlig , og at dette plaget han var meget synlig, det var meget viktig for denne doktoren at jeg hadde feil og han rett. Doktor Lien endret fort karakter og hodning, Sygdom og slike ting var ikke viktig lengre, og samtalen om mine helseutfordringer blev da avsluttet. Resten av timen følte jeg blev som et avhør , nesten som en irettesettelse av meg, der jeg skulle fortelle at han hadde rett. Jeg ble meget forferdet over en slik behandling, og i mine mange år på jorden har jeg ikke opplevd maken ifra personell i helsetjenesten. Jeg og min bror ønsker å finne en annen doktor. Skal høre med min søster om hennes doktor har plass til oss 2. Denne doktoren ønsker jeg ikke å anbefale.

Empatisk og profesjonell

Lege: Henning Andre Lien Skrevet

Tilstedeværende, grundig og kunnskapsrik. Som alle fastleger er Dr. Lien travel, men det føles ikke slik når man møter ham på kontoret. Dr. Lien følger opp raskt papirarbeid og andre henvendelser, og får mine beste anbefalinger.