MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Tillitvekkende og dyktig

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Ny fastlege er alltid spennende, men denne gangen ble det en gledelig overgang. Han lytter, er rask til å få med seg ting, virker oppdatert. Vi har fått rask hjelp når det er noe uventet som skjer og han er flink med barna. Han virker som han både ser og hører pasienten og svarene han kommer med bekrefter det.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha fått Nadeem Asjid som lege. Han er nøye samtidig som han er rask og presis i sine vurderinger og konklusjoner. Jeg føler meg utrolig godt ivaretatt og hørt på.

Trygg og effektiv

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Aldri vært så fornøyd med en lege som jeg er med Mayuran. Etter lang tid med smerter og har jeg endelig funnet en lege som bryr seg om pasientene sine og tar seg tid å lete etter hva som er galt. Han behandler deg som et medmenneske og prøver etter evne å sette seg inn i pasientene sin situasjon. I tillegg er han ekstremt effektiv. Henviser dit han mener vi må, og purrer på om ting går for sakte i helsevesenet.
Han er enkel og prate med, og han er flink med barn. Tommel opp!

Flott lege!

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Jeg har vært bort i flere leger igjennom livet, men ikke har jeg bort i noen som har lyttet til meg, tar seg tid, tatt meg på alvor, vært tilgjengelig i akutt situsjoner selv om han ikke er på jobb og gjort sitt beste for å hjelpe meg. Jeg, som pasient, forventer ikke mirakler, men kun at legen skal gjære sitt beste og det har Mayuran bevist gang etter gang. Anbefales sterkt!

faglig dyktig og trygg lege

Lege: Fahim Latif Skrevet

Jeg føler meg trygg og ivaretatt med Fahim Latif som fastlege! Han lytter og tar raskt tak i ting, ordner opp!
Anbefales virkelig, Jeg er heldig som har han som fastlege!