MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Trygg og seriøs

Lege: Fahim Latif Skrevet

Jeg har fått veldig god hjelp av min nye fastlege Fahim. Han tar seg tid og lytter. Har også fått veldigt bra oppfølgning, noe som virkelig har fått meg til å føle meg trygg i den situationen jeg har vært i.
Topp karakter fra meg!

En dyktig, grundig og oppdatert lege.

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Endelig har vi fått en god og tillitsvekkende erstatning etter at Hamedi flyttet. Nadeem Asjid er grundig og tar sine pasienter på alvor.

God erstatning for Diako

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Har hatt Diako Hamedi som fastlege siden han begynte i Ski og skulle bytte når jeg skjønte han skulle slutte og spesielt siden vikaren var vanskelig å ha med å gjøre. Men har vært hos Asjid flere ganger siden han tok over for Hamedi og har ombestemt meg.

Han er veldig hyggelig og ydmyk, lytter til deg og tar deg på alvor. Jeg har flere kroniske sykdommer og mange medisiner og han gir god oppfølging.

Ikke alltid han rekker alt samme dagen men prioriterer bra og gir ny time hvis man ikke rekker noe.
Anbefales.

Topp karakter!!!

Lege: Fahim Latif Skrevet

Opplevde kjempegod hjelp! Han hadde ikke så god tid første timen jeg fikk, men jeg fikk ny time rakst etterpå hvor han satt av godt med tid. Han lyttet til mine problemer, virket oppriktig interessert i å hjelpe så godt han kunne.
Jeg er trygg på at jeg kommer til å få god oppfølging av Fahim!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Etter mange bytter med fastleger og en noe komplisert sykdomshistorie, har jeg endelig funnet en lege som lytter og som er faglig dyktig. Endelig en lege som lener seg tilbake å hører etter. Endelig en lege som ikke må slå opp i leksikon for å finne ut hvorfor du har sår hals og tett nese.
Dette er en lege som tar deg seriøst og som ringer tilbake angående prøver også når prøvene er perfekte, bare så du ikke skal bekymre deg.