Medicus Helsesenter

Blombakkane 77 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Medicus Helsesenter

Nei! Nei! Nei!

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Jeg ble anbefalt å bruke henne av folk som helt tydelig er fornøyde. Jeg reagerer sterkt, hun har løyet til meg 3 ganger, ikke lytter hun, viser heller ingen forståelse. Hun framtrer arrogant, og gir meg følelsen av at jeg er til bry. Jeg blir ikke tatt på alvor. jeg er i en situasjon hvor jeg trenger tett oppfølging, og det nektes å gi av denne fastlegen selv etter jeg påpeker at rettighetene er på min side.
Hva skyldes alt dette? Driver hun med forskjellsbehandling av pasienter? Det føles hvertfall sånn, når dem det kom anbefalinger fra opplever det stikk motsatte på alle punkt.
Det toppet seg da jeg ble møtt med en sur mine og ble snakket til som om jeg var komplett idiot fra personell i skranken.

Nok er nok, Jeg bytter!

Dyktig og effektiv

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Jeg har hatt Anette Pukerud som fastlege i nærmere to år, og de konsultasjoner hun har hatt med meg, har vært helt tilfredsstillende. Hun er sympatisk, og har, etter min oppfatning god evne til å lytte, og hun er flink til å henvise videre til spesialist, f.eks. Haukeland, hvor jeg har fått utmerket behandling. Jeg har aldri opplevd noe "vente og se" med henne. Jeg har endog, ved "akutte" tilfelle, kommet inn mellom konsultasjoner - på dagen- og fått diagnose og behandling. Telefonvakten ved Ågotnes legekontor er også imøtekommende og løsningsorientert.

Den beste legen av alle!

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Utrolig imøtekommende, lyttende, interessert og har tid, uansett hvor forsinket de er. Veldig flink med barna - første legen minstejenta ikke var redd. Anbefales på det beste.

Meget god lege

Lege: Carl Martin Welde Skrevet

Har evnen å lytte, tar seg tid til pasienten, lite ventetid hvis ting haster, effektiv. Hva mer kan en fastlege bli?

Beste legen jeg har hatt

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Sprudlende, morsom, flink, nøyaktig, effektiv. Jeg følte at jeg var i trygge hender. Vi trenger fastleger som henne!