Medicus Helsesenter

Blombakkane 77 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Medicus Helsesenter

Meget fornøyd

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Til informasjon har jeg kun vært hos Elisabeth én gang, da jeg veldig sjeldent går til legen.

Bra:
Elisabeth var imøtekommende, forståelsesfull og respekterende. Hun tok meg på alvor og gav uttrykk for å være oppriktig interessert i meg og min situasjon. Hun utførte også sin oppgave i saken på en utmerket måte.

Forbedringspotensiale:
Det er ingen stor sak, men hun glemte å få svar på et spørsmål som var kritisk for saken i løpet av legetimen. Hun ringte meg i løpet av kort tid og ordnet opp i dette på en profesjonell måte. Forbedringspotensialet må da være å unngå slike situasjoner i fremtiden.

Konklusjon:
Jeg er alt i alt meget fornøyd med Elisabeth som fastlege.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Hun tar tid og lytter. Hun vil virkelig det beste for sine pasienter!

Hyggelig og flink

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Meget hyggelig, lytter absolutt til det jeg har på hjertet, tar seg god tid og jeg føler meg forstått :) ny fastlege på kontoret, veldig flink med barn, da hun også er fastlege for mine to små! Før likte jeg ikke så godt legebesøk, grudde meg etc. men nå har jeg ikke lenger noen problemer med å lufte mine "problemer" veldig behagelig lege. Anbefales på det sterkeste :) fikk også time på dagen noe som er praktisk med små barn som blir syke!

Flott lege!!

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Diana er dyktig og flott lege. Får alltid den hjelp man trenger bare man kommer gjennom nåløyet som er telefonen på senteret. Der kan de bli bedre. Ellers har vi full tillit til henne og ho gjør det ho kan for oss.

Arrogant

Lege: Anette Pukerud Skrevet

Umiddelbart hadde jeg et godt inntrykk av legen, men det gikk ikke mange minuttene før jeg skjønte at hun ikke lyttet til hva jeg sa. Hun har en tendens til å bryte inn i setninger og konkludere før du som pasient får forklart deg. Hun viser ingen interesse i deg som person. Det er tydelig at dette er en jobb, hverken mer eller mindre. Jeg følte meg dum etter legebesøket og følte jeg hadde sløst bort hennes tid. Vurderer å bytte fastlege.