Medicus Helsesenter

Blombakkane 77 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Medicus Helsesenter

Nøyaktig, hyggelig, imøtekommende

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Jeg er en kar som oppsøker min fastlege svært sjelden, kan gå flere år mellom hver gang. Byttet tilfeldigvis til dr D da hun ble ansatt som fastlege i kommunene.

Måtte innom legen grunnet en ille halsbetennelse. Da jeg kom inn på kontoret første gang hadde hun lest seg opp på min journal og sett et litt høyt kolesterolnivå for 8 år siden. Hun "forlangte" å få sjekke blodtrykk/kolesterol, tok seg god til å undersøke med meg om min familiehistorikk mht hjerte/kar.

Jeg er i en familie med en del hjerteproblemer. Forhøyet kolesterol kan være farlig. Dr D tok dette svært på alvor, mye mer enn jeg selv har gjort. Nå går jeg på medisin for å senke kolesterolnivået Dr D har også sørget for at jeg har forstått hvor viktig det er for meg.

Kort oppsummert: En flott lege som veldig gjerne vil forebygge fremfor å reparere - kan ikke bli mer fornøyd.

Eneste negative er at det kan være vanskelig å komme frem på telefon til kontoret.

Fantastisk lege for hele familien!!!

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

For en lege! Alltid positiv og imøtekommende. Hun tar seg tid til å lyttetil deg (også på dager der venterommet er fullt). Diana gir gode råd og er kjapp til å henvise videre når det trengs. Flink med barna. Smiler og gjør de trygge! Spør alltid om det var det hele, eller om det er noe annet hun kan hjelpe med - og hun mener det.kan virkelig anbefale henne på det varmeste! Beste legen jeg og min familie har hatt!

Tvilsom

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Blir ikkje tatt på alvor. Les seg ikkje opp på sjukdomar som pasientane har. Nekter å ta i mot informasjon frå pasient (informasjon frå Kvinneklinikken om graviditet og lavt stoffskifte). Følgjer ikkje opp anbefalingar frå spesialist. Gjer ikkje den oppfylgjing ein skal ha i forbindelse med graviditet og lavt stoffskifte. Må sjølv kreva at stoffskiftet vert sjekka. Stemninga vert dårleg med ein gong lavt stoffskifte vert nemt.
Går alltid 3-4 veker før prøvesvar kjem i posten. Vanskeleg å koma fram på telefon.

En av de bedre!

Lege: Diana Schnierer Selstø Skrevet

Utrolig hyggelig og flink lege. Tar pasienten på alvor og gir god oppfølging.
Gir utrykk for å virkelig bry seg om pasientene sine. God kunnskap

Flink lege

Veldig flink lege :-)

veldig god kunnskap, høflig, pasienten tar på alvor ...