Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Anbefales på det sterkeste

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Har operert hos Kenneth flere ganger og jobben han gjør er utrolig bra. Fra første konsultasjon ga han meg ett realistisk bilde og sa hva jeg kan forvente og ikke forvente.

Jeg ønsket i utgangspunktet ikke silikon, men ønsket ett resultat som ikke var mulig å få uten, men vi forsøkte først fettransplantasjon i håp om at det skulle være nok for meg. I og med at jeg lett mister fett ble det ikke optimalt for min del selv om resultatet var veldig fint og jevnt, så det ble silikon.

Jeg hadde en sjelden komplikasjon etter innlegg av proteser med at jeg fikk symmastia. Kenneth opererte meg på nytt og resultatet ble helt fantastisk, kunne ikke blitt bedre.

En av tingene jeg setter størst pris på med Kenneth er at han er realistisk og ærlig og gir ikke forventninger som er urealistiske, men sier ting som det er og er åpen og grei. Han hører ikke bare på hva du sier men forsøker å forstå hva det faktisk er du ønsker og prøver så godt han kan og imøtekomme dette.

Hvis jeg noen gang skal operere på nytt er det ingen tvil om hvor jeg går, og anbefaler Kenneth varmt til både nære og kjære.

Trygt, profesjonelt og ekstremt dyktig

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg var i tenkeboksen en stund før jeg bestemte meg for å ta brystimplantater. Må nevne at jeg er meget kresen og veldig opptatt av at resultatet skulle bli som jeg ønsket. Etter besøk hos ulike kirurger, bestemte jeg meg for å gjennomføre operasjonen hos Kenneth. Jeg hadde lest masse positivt om han på nett, og må si at erfaringen var enda bedre enn forventet. Kenneth er en mann som får deg til å føle deg trygg fra dag en til mange mnd etter operasjonen. Hans omsorg og profesjonalitet betrygget meg, og resultatet ble utmerket. Kunne ikke vært mer fornøyd! Anbefaler Kenneth og Asteta klinikken på det sterkeste. Kenneth er god på å kommunisere, og får raskt en forståelse av hva du ønsker. Han er også ærlig og hjelper deg til å ta en god og riktig beslutning.

Utrolig dyktig kirurg på brystimplantat

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

"Jeg er så utrolig fornøyd med mine nye bryster! Dette har jeg brukt lang tid på å vurdere, og resultatet ble så vellykket. Jeg valgte å legge inn implantat bak muskelen for et mer naturlig utseende og er veldig fornøyd. Kenneth var svært opptatt av å tilpasse resultatet til mitt utgangspunkt, og sammen fant vi den riktige størrelse som jeg følte var riktig for meg. Kenneth lyttet til hva jeg ønsket og kombinerte det med hva han mente jeg ville bli fornøyd med.
Han informerte meg om hele prosessen rundt operasjonen.
Ringte meg raskt når jeg kom hjem og opplevde han som svært betryggende på alle spørsmål jeg hadde.
Jeg er så utrolig fornøyd, og dette har forbedret livskvaliteten min.
Jeg føler meg så flott og så utrolig glad for at Kenneth er en så dyktig, kirurg, Jeg anbefaler han virkelig ! «

Neseplastikk

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg opererte nesen min sommeren 2021 hos Kenneth Chiu. Jeg er personlig 100% fornøyd, og kan varmt anbefale alle som vurderer plastisk operasjon å velge ham som kirurg.

Kenneth er i konsultasjon realistisk rundt hva man kan forvente av resultat, men samtidig må jeg si at mitt resultat ble over all forventning.

Jeg opplevde Chiu som svært profesjonell, kunnskapsrik, og dyktig lege. Han forsøkte aldri overselge eller presse gjennom et salg - tvert i mot ba han meg tenke nøye gjennom det, da det var en kosmetisk årsak til operasjonen for min del. Han var tilgjengelig gjennom hele prosessen, og jeg følte meg alltid ivaretatt og trygg til enhver tid.

Nesen min er svært naturlig, og ingen legger merke til at jeg har operert utenom et par spørsmål om jeg har gjort noe nytt med håret etc.

Samtidig ser jeg stor forskjell selv, og har gått fra å tenke på det hele tiden, til å føle at jeg nå har en helt perfekt nese for mitt ansikt. Jeg er så fornøyd med at jeg bestemte meg for å gjennomgå operasjonen, og at jeg valgte Chiu som kirurg.

Neseoperasjon

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg opererte nesen min hos Kenneth Chiu på Asteta Clinic og kunne ikke vært mer fornøyd. Skal du operere nesen er det virkelig ingen tvil om at Kenneth Chiu er kirurgen du bør velge. Nesen ble akkurat sånn vi avtalte den skulle bli på konsultasjon, om ikke enda bedre. Du vil ikke angre på en neseoperasjon hos han. Han er ekstremt dyktig i faget sitt, og anbefales på det sterkeste.