Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Trygg, erfaren og realistisk

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Over lengre tid har jeg hatt problemer med nesen min. Jeg har aldri vært helt fornøyd med formen, størrelsen og utsende, og har over lengere tid grublet over om jeg skal gjøre noe med dette uten å komme fram til et klart svar. Jeg dro derfor til Asteta for å diskutere saken.

Her møtte jeg en dyktig kirurg som var i stand til sette seg inn i min situasjon og benyttet erfaringen sin for å forklare fordeler og ulemper med et eventuelt inngrep. Selv er jeg lege og hadde gjort mye research på forhånd, men fikk likevel en ny innsikt i hva jeg kunne forvente ved en operasjon (både fordeler og ulemper), hvordan det videre forløpet ville bli og hvilke tanker og følelser jeg ville sitte igjen med etter en operasjon (basert på erfaring med andre pasienter) - noe som jeg aldri ville kunnet google meg fram til. Han konkluderte med at han ikke ville anbefale en operasjon da nesen min allerede så allright ut, og ulempene sannsynligvis ville være større enn fordelene. Han var likevel tydelig på at han kunne operere dersom jeg likevel ønsket dette, men ville at jeg skulle dra hjem å gå flere runder med meg selv og tenke nøye over om det ville være verdt det.

Legers anbefalinger kan (spesielt i det private helsevesenet) være basert på bakenforliggende økonomiske interesser heller en hva som er det beste for pasienten, men slik opplevde jeg ikke Kenneth. Jeg følte jeg fikk skissert et realistisk forløp av hva jeg kunne forvente i etterkant av en operasjon og en ærlig og klar anbefaling basert på hva som ville være det beste for meg. Valget var likevel mitt, og jeg hadde mulighet til å ta en egen beslutning som også kunne gå mot anbefalingene.

Jeg opplevde konsultasjonen med Kenneth som trygg, jeg er mindre usikker og klarer nå å leve bedre med valget mitt. Det er nok mange der ute som står ved et veiskille og er usikker på hvilken vei de skal gå slik som jeg gjorde. Basert på min egen erfaring tror jeg man vil kunne bli klokere etter å ha snakken med en erfaren og ærlig kirurg som Kenneth som vil være opptatt av hva som er det beste for deg.

Det er med andre ord mulig å ta en konsultasjon bare for å diskutere problemstillingen og få vurdering fra noen som kan fagfeltet uten at man trenger å ha bestemt seg for verken det ene eller det andre på forhånd. Mitt inntrykk (som lege) er at man hos Kenneth vil kunne få en god faglig vurdering og en anbefaling som er basert på hva som er det beste for deg uten andre (skjulte) bakenforliggende interesser.

Trygg og kunnskapsrik klinikk

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Vil takke for en fantastisk opplevelse fra begynnelse til slutt ved bytte av mine «gamle» brystproteser. Hadde utsatt dette i flere år, men etter å komme i kontakt med Kenneth på Asteta Clinic ble avgjørelsen enkel. Opplevde mer å være på en spa-avdeling enn på en klinikk. På operasjons dagen ble jeg tatt imot og behandlet av bare hyggelige og omsorgsfulle personer. Jeg ble oppringt dagen etter og fulgt veldig godt opp. Hele prosessen har bare vært en god opplevelse og jeg kan varmt anbefale Kenneth C. og Asteta Clinic.

Genuint interessert

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Chui er en meget dyktig kirurg som brenner for faget sitt.

Han er opptatt av naturlige resultater, lager små arr der det er mulig, og med jevnlig oppfølging blir du både sett og hørt gjennom hele prosessen.

Han møter deg med varm velkomst i delikate omgivelser midt i Nydalen, ett stenkast unna Storo Kjøpesenter og Nydalen togstasjon.

Jeg kan på det varmeste anbefale Chiu.

Kjip opplevelse

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Operasjon min ble avlyst bare noen dager før. Plastisk kirurg hadde ombestemt seg. Jeg hadde tenkt på neseoperasjon i flere år og som jeg hadde sagt til han er jeg 100% klar.
Jeg hadde lest gode tilbakemeldinger og tenkte at han er den rette.
Så skjer dette.
I tillegg sa han at han kan hjelpe meg å fikse en time hos en annen klinikk. Hos noen jeg hadde nevnt at jeg hadde vært på en konsultasjon hos før. Han hadde ikke så mye bra å fortelle om han på førte møte.
Da skjønner jeg ikke hvorfor vil man sende pasienten sin til noen man ikke har tro på.
Jeg er veldig skuffet og jeg føler meg veldig dumt etter alt som har skjedd.

Svært dyktig og hyggelig

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

En meget hyggelig og flink lege.
Jeg følte meg godt ivaretatt og ble svært godt fornøyd med resultatet.