Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Fantastisk lege og klinikk

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg er så utrolig glad for at jeg valgte å operere meg på Asteta!
Ikke bare er Kenneth en skikkelig fin og varm person, han er også en tryllekunstner! Jeg hadde ødelagte pupper etter amming av to tette barn og ønsket brystløft med proteser i håp om at de skulle bli litt bedre. Jeg hadde aldri trodd eller turt å håpe på at de kunne bli så fine som de ble. Formen og størrelse er spot on det jeg ville ha og kun drøye tre uker etter operasjonen er arrene lite synlige. Jeg var på konsultasjon hos noen av de største aktørene først, men der opplevde jeg ikke at jeg ble lyttet til på samme måten. Dr. Chiu tok seg god tid, jeg opplevde at han virkelig lyttet og forstod hva jeg ønsket og jeg fikk prøve ulike proteser og stille mange spørsmål uten antydning til stress.

Jeg kan heller ikke få skrytt nok av resten av teamet på Asteta. Trygge, morsomme og ikke minst skikkelig omsorgsfulle. Jeg har følt meg så godt ivaretatt hele veien. Dette kombinert med en utrolig fresh og fin klinikk gjør at jeg allerede har anbefalt Asteta til venner og familie. Vurderer du behandling så velg Dr. Chiu og Asteta!!

Lekre pupper!

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Kenneth er trygg, erfaren og ekstremt pasient/kunde-orientert. Han er opptatt av dine ønsker og behov og gir råd basert på hva som er best for deg, og at det samsvarer med dine forventninger. Han tar seg tid til å følge deg opp, er lett tilgjengelig og er veldig opptatt at du blir fornøyd med sluttresultatet. Anbefaler han på det sterkeste.

Øyelokk

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Fikk god informasjon før operasjonen og underveis. Følte meg hele tiden trygg og komfortabel. Veldig fornøyd med resultatet. Hadde før operasjonen problemer ved lesing, da jeg fikk ´´sorte blekkflekker´´ i teksten. Dette er nå helt borte. Vil ikke nøle med å benytte meg av Chiu ved eventuelt senere inngrep. Stine er ´´et flott ansikt utad´´ for klinikken.

Bytte av brystproteser

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

En stor takk til Dr .Kenneth Chiu og hans super trivelige team på Asteta Clinic som fikk meg til å føle meg så veldig velkommen og godt tatt vare på før, under og etter bytte av brystproteser. Har vært litt bekymret for å ødelegge resultatet i ettertid, men alt var i skjønneste orden da jeg var på min 5 mnd. etterkontroll nylig.

Dr. Chiu fikk meg til å føle meg trygg og i de beste hender. Var svært lyttende, tok seg god tid, men gjorde det likevel enkelt for meg å velge riktig protese type og størrelse ved å gi meg akkurat passelig med valgmuligheter samt anbefalte hva som ville passe akkurat meg best.

Imponerende hvor dyktig han virket i sitt fag og hvor utrulig mye erfaring han allerede har rukket å få i ganske ung alder . Anbefaler derfor Dr. Kenneth Chiu og hans klinikk på det varmeste. Vakre og flotte rene lokaler med beroligende atmosfære skader jo heller ikke.

Nese

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg har operert nesen hos Kenneth på Asteta Clinic. Jeg ønsket en feminin nese, spesielt fra side-profilen hvor jeg hadde en stor hump som plaget meg. Nå har jeg fått en fin svai og nesen ser ikke ut som en hekse nese fra siden lenger. Ekstremt fornøyd med hele prosessen og oppfølgingen i ettertid. Jeg hadde noen bekymringer og spørsmål i etterkant av operasjonen og han tok meg godt imot og ga svar på alt jeg lurte på. Veldig hyggelig og dyktig kirurg som jeg kan anbefale.