Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

God lege! Kommer ikke til å bytte! :)

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Han er veldig god til å lytte, og jeg føler han kjenner meg, min helse og min livssituasjon veldig godt.
Jeg trenger ikke "utbrodere eller overdrive" for at han skal skjønne hva som må til, og han er ærlig og konkret og iverksetter tiltak dersom det er nødvendig.
Han har stort sett alltid vært hyggelig, blid og effektiv mot meg. :)

Syns ofte det er alt for lang ventetid før timen, men er glad når han tar seg god tid til meg når jeg trenger det, så da får jeg heller være tålmodig og glad på andres vegne når de trenger det.
Syns også det er lang ventetid på telefon, men jeg får raskt time (evt hastetimer samme dag).
Resten av personalet er også veldig søte og hyggelige (inkl. andre leger som jeg har vært hos hvis han ikke har hatt ledig time), men skulle ønske det var litt mer privat/skjermet i luka hvis en må prate om personlige ting der.

Dårlig og lite empatisk

Lege: Dag Johannes Nordhaug Skrevet

Dårlig lege som ikke lytter og ikke viser empati for sensitive temaer. Travel mann som ikke ser og hører barn.

Dyktig, engasjert og imøtekommende

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

God stemning på hele kontoret! Faglig dyktig og engasjert. Har også hørt at han er flink på diabetes. Anbefales!

Dr. Ahlqvist er en fantastisk lege!

Lege: Jørn Otto Ahlqvist Skrevet

Jeg har brukt dr. Ahlqvist som min fastlege i ca. 11-12 år og aldri vurdert å bytte. Han er en lege som alltid har sett meg, alltid tatt meg alvorlig og alltid plassert meg på jorda, hvis det har trengst. Hans interesse har alltid vært å få meg frisk og hjelpe meg igjennom livets hinder, han er et medmenneske samt å være en meget klok og erfaren lege. Han har det hektisk på legekontoret men han gir meg alltid full oppmerksomhet og er godt forberedt på min sak når jeg kommer inn.
Han er den beste allmennlegen jeg vet om! :-)

Engasjert hyggelig og flink!

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Virker faglig dyktig, nøyaktig, og tar en på alvor! Kan absolutt anbefales! Arroganse har jeg aldri opplevd, men folk er vel forskjellige.