Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

Anbefales, virkelig!

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Veslemøy Hippe er en kjempefin fastlege som virkelig bryr seg og som tar alle problemstillinger på alvor. Har aldri følt at hun har dårlig tid når jeg har vært hos henne og jeg oppfatter henne som dyktig på alt jeg har hatt behov for hos henne. Hyggelig legesenter generelt med dyktige ansatte ellers også. Når det gjelder tilgjengelighet så får man ikke time dagen etter hvis det er noe som kan vente, men har heller aldri opplevd å vente lenger enn det jeg oppfatter som normalt hos fastleger. Har alltid fått akutttime ved behov for det. Anbefales!

Slik bør en fastlege være

Lege: Veslemøy Cathrine Hippe Skrevet

Dr. Hippe er meget dyktig, nytenkende og tar god tid hver enkelte pasient. God på psykiske og somaliske plager. Henvender raskt videre ved behov og tar godt vare på meg som pasient.

Eksemplarisk

Lege: Dag Johannes Nordhaug Skrevet

Flink til og lytte og ta seg tid til å høre på hva jeg feiler. Rask til og handle

Kommer aldri til å bytte fastlege frivillig! :)

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Jeg kjører i 20 minutt for å komme til denne legen! Jeg bor på andre siden av byen og har to legesentre innenfor gåavstand, men jeg kjører gledelig de minuttene for å komme til en lege jeg vet er flink, som tar seg tid til meg og lytter til meg. Jeg går aldri derfra med spørsmål med tanke på evt. medisiner, eller spørsmål angående sykdom. Jeg føler jeg snakker med en likemann når jeg er der, som forstår og vet og forstår en god del om livet.
Mye kunnskaper om både synlige og usynlige sykdommer!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

God til å lytte.Forstår seg på psykiske problemer.Siden jeg måtte flytte til en annen kommune måtte jeg desverre bytte lege.Men Anbefales!