Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Tatt meg på alvor fra dag 1 og har sørget for at jeg har fått den hjelpen jeg trenger. Hyggelig mann som bryr seg og lytter.

Veldig imøtekommende, lyttende

Lege: Jørn Otto Ahlqvist Skrevet

Jeg har hatt Dr Ahlqvist i mange år. Han tar seg alltid god tid til å lytte, men opplever at han ikke tar fibromyalgi helt på alvor, og fort knytter andre lidelser opp mot den diagnosen. Det hender jo at man får andre plager utover den ene lidelsen man har. Og jeg har litt forskjellig jeg sliter med. Men han tar prøver, og sender meg videre hvis det er noe han selv finner ut av. Litt mer opptatt av psyke en fysisk helse til tider, så har man psykiske problemer er han helt topp. Selv om han har mange pasienter på lista si, så tar han seg alltid god tid med hver pasient, noe som selvsagt fører til litt lenger ventetid på venterommet enn normalt. Alt i alt en flink lege, men som sagt, skulle ønske at både han og flere leger, helsearbeidere leste seg opp litt mtp fibromyalgi, og sammenhengen med feks lavt stoffskifte, og div andre ting som utløses hos oss som har denne revmatiske lidelsen.

styr unna denne legen!

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Jeg hadde en Time hos han,jeg ventet nesten en time før jeg kom inn.Har brukt denne legen bare en gang og det blir med den ene.Følte at han ikke hadde tid til å høre på meg,men heller få inn en ny pasienten.

Den dårligste legen jeg har hatt!

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Som regel 20-50 minutter over tida. Når jeg endelig kommer inn til timen min, virker han veldig lite interessert i mine problemer. Sitter igjen med en følelse av å ikke bli hørt og/eller ikke bli tatt på alvor. Jeg opplever ham som nedlatende og arrogant.

trygg og flink

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Veldig flink hyggelig lege følger opp 👆 og lett tilgjengelig lytter på hva en har å si alltid blid og flink til å finne løsninger