Hisøy Legesenter

Noroddveien 2 4816 Kolbjørnsvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hisøy Legesenter

Seriøs lege

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Tar pasienten seriøst og tar seg tid til å høre. Føler at jeg blir tatt på alvor. Veldig fornøyd. Flink med både meg og barna.

Beste fastlege !!

Lege: Dag Johannes Nordhaug Skrevet

En dyktig og erfaren lege, som ser hele mennesket. Usedvanlig god til å lytte, se, og har superb teft!

En flink lege, men med litt dobbelmoral.

Lege: Jørn Otto Ahlqvist Skrevet

Ahlquist er en lege som er flink til å lytte, flink og grundige til å ta deg på alvor,og til å følge deg opp! Men han skrev ut medesiner som er vanedannende i flere år, som jeg virkelig trenger for å ha ett godt liv,så snur han plutselig i motsatt retning og vil ikke gi deg mer etter så mange år,og når du har blitt godt avhengig og ikke klarer deg uten Pga.diagnoser. Så fikk jeg en 100 pk å trappe ned på??? Hva gjør man da ?når han har satt en rød lampe så jeg ikke kan få det jeg trenger av noen leger mer??? Skuffa, og lei meg for at jeg ble behandlet son etter 8 år. Han er utrolig dyktig. Men vær ops på dette!

Beste legen jeg har hatt!!

Lege: Jørn Otto Ahlqvist Skrevet

Han er en fantastisk lege. Føler meg både sett og hørt! Han er virkelig en ekte engasjert lege og rett mann for sin jobb. Dyktig til å følge opp, og tar pasientene på alvor. Tar seg god tid, det gjør at det ofte blir lenge ventetid på å komme inn, men det gjør ingen verdens ting! Jeg kommer aldri til å bytte lege!

Super fastlege!

Lege: Martin Andreas Runde Skrevet

Martin Runde har vært fastlegen min i mange år. Han er en svært hyggelig lege, som tar seg god tid. Føler han ser meg, og ikke bare "problemet" som skal løses. Lett å prate med om hva enn det skulle være. Enig med noen andre her som skriver om litt lang ventetid, men det er overkommelig. Jeg kjenner definnitivt ikke igjen påstandene om at han er arrogant og lite imøtekommende, ikke en plass.