Vinkjelleren legesenter

Storgaten 60, 4876 Grimstad 4876 Grimstad

• Allmennlegespesialist og fastlege
  • Allmennlegespesialist og fastlege
  • Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Vinkjelleren legesenter

Har tillit

Lege: Georg Rigadis Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med min lege. Jeg har tilitt til han. Det er den første legen som har kontaktet meg hjemme for å høre hvordan det står til.
Kan til tider virke noe stresset. Store å små problemer er lige viktige.

Dyktig lege

Lege: Ronny Skille Skrevet

Kjempeflott lege! Tar seg tid, er grundig og faglig dyktig. Føler meg godt ivaretatt, og behandlet på en positiv måte!

Ikke veldig fornøyd

Lege: Ronny Skille Skrevet

Har vært hos ham et par ganger, med diverse plager. Etter en full urnde med kontroller hvor ingenting ble funnet men plagene fortsatte likefullt, var det som det viktigste var å bli kvitt meg. Lite tillitvekkende vesen, men det er sikkert bare personligheten. Følte meg ikke godt ivaretatt, og byttet fastlege så snart som mulig.

skikkelig seriøs fikk litt annet førsteinntryk men det var feil

Lege: Ronny Skille Skrevet

har hatt ronny som lege I over 10 mnd og han tar meg seriøst nå og sender meg rundt til undersøkelser.
han er heller ikke redd for å si sin mening til andre I helsevesenet. var noe usikker I starten men har tatt totalt feil bedre lege kan du ikke få og jeg beklager at jeg har hatt inne en litt dårlig kritikk av han her inne tidligere. for meg er han 100 % legen min

Unnskyld...

Lege: Ronny Skille Skrevet

Denne legen har så dårlig tid at det føles som om det viktigste er å få meg ut igjen. Jeg føler meg som en byrde når jeg kommer og værre når jeg går. Som om jeg burde si unnskyld for å sløse tiden hans.
Han stiller hverken spørsmål eller lar meg utdype hva plagene mine er. Jeg fikk en: "kansje-du-kan-prøve-denne-resept" og se ann. Men med inntrykk av at han ikke har tatt seg tid til å forstå så velger jeg å la resepten ligge. Og heller finne en annen lege.