Ankerløkka Legesenter

Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av behandlere ved Ankerløkka Legesenter

God lege

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Flink faglig. God lytter. Hyggelig å snakke med. Tar deg på alvor og gir råd og veiledning. Anbefales

Dyktig lege som anbefales

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Fikk Anne Kvale Joki, da min forrige lege sluttet. Hun er hyggelig, kunnskapsrik, tar seg tid (selv om hun vet at dagen er forsinket) og lytter oppriktig. Er effektiv, og har gode råd om både psykisk og fysisk helse, og om medisiner. Hjalp meg veldig i en vanskelig situasjon.
Legekontoret hun jobber på virker også særiøst og ordentlig, lett å få time eller å si i fra om ting, eller spørre om noe. Men er usikker på om hun jobber 100 %.

Hadde jeg ikke måttet flytte et stykke unna, så ville jeg beholdt henne. Håper de som får min plass blir fornøyd :)

En dyktig lege.

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Anne Kvale Joki har fungert som vikar for min fastlege ved flere anledninger. Jeg er veldig fornøyd med den jobben hun utfører. En flink og sympatisk lege som det er lett å kommunisere med.
Jeg anbefaler Anne Kvale Joki på det varmeste.

Veldig bra lege

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Har hatt Stei Jarle som lege i 11 år, og har bestandig kommet raskt inn, fått veldig fin oppfølging og hjelp til alt jeg har hatt behov for.
Veldig rask til å henvise videre ved behov for ekspertise.

Jeg anbefaler Stein Jarle Pedersen på det sterkeste.

Du kan ikke få en bedre Lege

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Her er møter du en lege som er veldig omteksom vil dit beste hører og ser deg foreslår gjerne andre typer behandelig vis du har behov for det og eventuel medesinering.Jeg kommer aldri til å bytte lege
og i verstefall er 2 andre lege på senteret som er flinke oxo og kontor damene husker deg er altid hyggelig og respektfule