Dawit Binyam
Mann, 41 år
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Alltid kjekt å kome til smilande Dawid. Han hugser mykje om deg uansett kor lenge tid går mellom timene, og du føler deg sett som pasient.
Det som er ein misterium er kva dei 4 (fire!!!) sekretarene driver med. Omtrent umogleg å ringe om du ikkje har heile dagen (har stått ei time som "nummer 3 i køen"), når dei tar telefonen så er til lite hjelp, spør for mykje, glemmer å gi beskjed til legen osv. Tar ei time pause! Velger du å heller møte opp, så er dei sure, hilser ikkje ein gang og virker veldig opttate. Har faktisk vurdert å bytte pga. elendige service, men er veldig førnøgd med han....
Beste legen og forståelse full og lutter til deg som pasient og har god tid til deg og er min og familien.s felles lege
Han er en smilende og positive lege som gjør sitt beste for pasienten. En lege som kan jobben sin etter min mening👍
Vanskelig å få høyst nødvendige henvisninger - må ringe å mase og purre. Heldigvis møtte jeg andre leger/spesialister på Sus som kunne hjelpe meg videre.
Har ikke helt sansen for sekretærene som leker doktor.
Hatt legen i ca 5 år og er generelt både fornøyd og misfornøyd.
Positiv:
+Empatisk
+Tar seg tid med pasienten
+Viser at han forstår situasjonen
+Hyggelig og alltid møtt meg med et smil
Negativ:
-Kunnskapsnivået virker noe lavt, når man går langtidssykemeldt uten å kunne få en diagnose.
-Diffuse symptomer på sykdomsbildet, gir ikke dette legen nok drivkraft til å foreta omfattende søk, internt så vel, som eksternt for å finne frem til et konkret svar.
-Gir noe lett opp med tanke på hva man kan henvise til, for å få en diagnose.
-Lite villig til å henvise til andre, dersom pasient gir forslag til henvisning, som muligens kunne ha gitt et svar på sykdomsbildet.
-Som pasient, føler man seg nødt til bruken av Google for å finne formentlige potensielle diagnoser, da legen ikke tar initiativ til å jobbe for pasienten, når symptomsbildet er diffust.
Sentralbordet føles kraftig underbemannet, da man ofte står minst i 15-20minutters kø i telefon. Dog er personalet, som svarer telefonen hyggelige, gir råd og veiledning om dette kreves.
Vis flere...