Borgund Legekontor

Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Borgund Legekontor

En fantastisk lege!

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Hun er behagelig og meget flink. Hun lytter og får med seg det jeg sier. En dyktig lege som gjør meg trygg!

Yess!

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Her går du inn på kontoret med
en visshet om at du vil bli hørt.

Og du går ut fra kontoret
med en følelse av å være ivaretatt.

Tilstedeværende
Klar og tydelig
Kunnskapsrik

FANTASTISK LEGE

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

En lege som virkelig har tid til å hjelpe deg på alle mulige måter. Tar deg alvorlig og er flink til å lytte. Flink til å forklare hva som er feil og hvordan rette på det. Er nøye med oppfølging. Har virkelig godt humør og er morsom. Det er en fryd å gå til legen og ikke noe skremmende.

Profesjonelt

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Vært innom legesenteret fire ganger, Anne Marte tre siden 2005. Det fordi første gange jeg var der etter hun ble min fastlege hadde hun ferie, men ferievikaren var flink.

Vært innom tre ganger i ettertid, med to forskjellige "problemer". Hun har vært meget dyktig, stilt gode spørsmål og svart godt på mine spørsmål. Ser ikke på meg selv som en person som nødvendigvis stoler på alle "fagfolk", men her har jeg ingen bekymringer.

Den beste legen i byen.

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Anne Marte Bye Flem er en dyktig, grundig, elskverdig og kunnskapsrik lege. Hun opptrer rolig, behaglig og tillitsvekkende. Hun er lett å prate med og hun viser omsorg og genuin interesse for pasienten. Jeg jobber selv som sykepleier, og er ikke i tvil at hun er en av de dyktigste legene i byen. Sender man tekstmelding til legekontoret for å fornye resepter ol. er det ikke noe problemer. Man får svar senere samme dag, og resepten blir sendt elektronisk og kan hentes dagen etter. Legesekretærene på senteret er flinke, behagelige og ytterst serviceinnstilte. Det er gjerne litt forsinkelse ifht timen, men når man først kommer til så er det verdt det. Hun tar seg tid til deg som pasient. Engang bestemoren min var alvorlig og akutt syk var vi inne hos henne i over en time før hun ble lagt inn på sykehuset.