Avicenna Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Avicenna Legesenter

Trygg og oppmerksom.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

En god opplevelse av å bli tatt på alvor, sjekket nøye ut alt som var nødvendig, tok prøver og sendte henvisning i raskt tempo. Veldig bra!

Ambivalent

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Jeg har blandede følelser rundt denne legen. Hun fremstår superstresset, og jeg får følelsen av at hun vil ha meg ut så raskt som overhodet mulig. Hun vil også gjerne ha betaling før timen har startet. Lite øyekontakt, og lite følelse av empati. Jeg har alltid fått mine faste medisiner på resept hver 3 mnd, men Irina nekter å gi er enn en av gangen. Jeg får heller ikke bestille nye av henne på telefonen. Hun vil ha meg ned på kontoret. Noe jeg igjen får følelsen av at dreier seg om penger.
Samtidig fulgte hun meg godt opp under graviditeten. Hun ringte sykehuset og spurte dem om noe hun var usikker på. Satte på høytaler så jeg kunne høre alt. Hun er veldig direkte, noe som er positivt (men kanskje litt i overkant.

Tar mine plager/smerter på alvor.

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Hun har vært veldig imøtekommende, og tatt seg god tid , og lyttet på det jeg har å si.. Jeg får endelig den hjelpen jeg trenger for å bli bedre, og får tett oppfølging.

En lege som både ser og hører meg

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Hun lytter til hva jeg har å si. Jeg har hostet i over 4 år, hver eneste natt. Har vært hos øre-nese-hals lege for dette. Han sendte meg videre til lungelege. Ingen fant ut av det. Irina Siberius gikk systematisk igjennom mine medisiner. Ga med nye medikamenter som ikke hadde hoste som bivirkning. Jeg har fått et nytt liv uten hoste.
Føler alltid at hun er der for meg den tiden jeg har. Takk for god behandling.

Imøtekommende og handlekraftig

Lege: Irina Sibirius Skrevet

Min opplevelse er en lege som ser meg, og tar tak i situasjonen der og da. Etter gjentatte besøk er hun alltid på tida, følger opp videre og har samtidig et helhetlig blikk på meg som pasient. Etter mange år hos fastlege som leier ut listen, har vikar for vikaren og usikkerhet knyttet til det, føler jeg meg ivaretatt hos Irina. Hun er direkte, og lytter til det jeg har å si. Jeg vil varmt anbefale henne til andre.