Ila Legesenter DA

Ilevollen 50 7018 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ila Legesenter DA

Bra faglig, lite tilgjengelig

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Legen er lite tilgjengelig. Legesentret vil ikke at legen ringer pasienten og har ikke videomulighet. Legen involverer ikke pasienten i viktige beslutninger og må purres.

Den beste fastlegen

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Føler meg heldig som har den beste fastlegen jeg kan tenke meg. Blir alltid fulgt godt opp i forhold til alle mine helseutfordringer, små som store. Hun har alltid god tid og jeg føler meg både sett og hørt og tatt på alvor.

En flott lege

Lege: Kjersti Kierulf Åm Skrevet

Jeg har hatt Kjersti som fastlege siden hun begynte som fastlege ved Ila legekontor. Hun har hjulpet meg med alt jeg har trengt eller spurt om, uten å få meg til å føle at jeg maser. I livskriser er hun særlig god til oppfølging og ivaretakelse. Hun hjelper til med henvisninger, legeerklæringer og alt man skulla trenge. Hun er den beste legen jeg kunne fått, og er evig takknemlig for alt hun har hjulpet meg med de siste årene! Det eneste jeg savner er telefontiden hun pleide å ha på morgenen, den er sårt savnet! Håper inderlig jeg får ha Kjersti som lege i mange år framover.

Et utrolig godt menneske.

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Har hatt Julie Nesheim siden 1/5-2007. Helt fantastiske lege. Kommer ALDRIG til å bytte til noen annen.

Effektiv, lyttende og empatisk

Lege: Julie Nesheim Skrevet

Den eneste bra fastlegen jeg har møtt på i hele mitt liv, og jeg har hatt mange.

Hun tok meg på alvor, fikset henvisning, spurte relevante spørsmål og virket løsningsorientert og åpen for mine innspill.

I motsetning til mange andre virker det aldri som hun har dårlig tid eller prøver å avskrive problemene man legger fram. Klarer å både være empatisk og gi tiden man trenger, og være veldig effektiv mtp henvisninger, prøver, undersøkelser osv. Anbefales virkelig!!