Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Tilstedeværende og kunnskapsrik

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Veldig fornøyd med Line Bar-Nathan som fastlege. Hun er vennlig, ser pasienten og er dyktig. Får alltid god oppfølging.

Flink og nøye

Lege: Mette Clausen Skrevet

Jeg har hatt Mette Clausen som lege i et par år nå, og hun har alltid tatt meg veldig alvorlig og undersøker meg nøye. Innimellom har hun tatt meg mer alvorlig enn jeg har tatt meg selv. Mannen min var ikke spesielt fornøyd med legen sin, så jeg anbefalte ham å bytte til Clausen, og han er også veldig fornøyd. I likhet med andre har jeg reagert på at damene på forværelset er sure, men jeg synes dette har blitt bedre. I tillegg bruker jeg hovedsakelig PasientSky for å booke timer, så jeg har ikke så mye med dem å gjøre. Jeg skulle også ønske det var mulig å kunne booke dobbelttime, da 15min kan bli litt lite enkelte ganger. Disse tingene er likevel bagateller.

Anbefales!

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

har ikke ord for å beskrive hvor god dyktig høflig smart Silja er! er så så fornøyd med henne.
anbefales på det sterkeste!

Lite engasjert

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Pernille Willersrud er sjelden til stede. Hun er alltid forsinket. Har opplevd å vente i 20 minutter da jeg hadde første time. Lengste ventetiden har vært opp mot 1,5 time. Det er svært lenge når time er bestilt. Dette er ikke unntaket, men regelen. Legekontoret er svært dårlig bemannet. Kun en sekretær/søster 3 dgr. i uken.

Anbefales ikke

Lege: Mette Clausen Skrevet

Jeg hadde skrevet på at jeg vil snakke om to helse problemer når jeg bestilte time hos henne. Hun tar pasienten kun 15 min selvom man ikke har dnakket om den andre helse problemet. Hun sier at dette er reglene! Hun sier også at jeg må bestille ny time for å snakke om de. Andre problemet. Hun må skjerpe seg. Jeg har brukt tid til å komme meg bort til legesentret og forlot jobben min. Dette kan ikke være rett!