Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Dyktig, kunnskapsrik og engasjert lege

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Cathrine har vært fastlegen min i 12 år og jeg har vært godt fornøyd alle disse årene. For to år siden fikk jeg kreft og hun har vært en utrolig støttespiller gjennom diagnostisering, behandling og rehabilitering. Hun ser meg som pasient, kjenner systemet godt og er alltid konstruktiv i sine tilbakemeldinger. Hun tar seg god tid og det fungerer fint både å møte opp fysisk og å ta evt konsultasjoner over nett.

Lite engasjert

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Har blitt svært dårlig behandlet av både Pernille Willersrud og sekretæren. De ba meg vente, men etter nesten 1,5 time spurte de meg hvorfor jeg satt der.
Pernille er sjelden til stede og er alltid forsinket. Lengste ventetiden har vært opp mot 1,5 time.
Pernille ringer aldre til meg selv om det er nødvendig, og selv om hun har lovet. Legekontoret er svært dårlig bemannet. Man finner ikke noen på resepsjonen mens man trenger hjelp.

Veldig hyggelig og flink

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Jeg har hatt Christina Fredheim som fastlege i veldig mange år og er veldig fornøyd. Min sønn har henne også som fastlege. Hun er smilende, flink og restriktiv på bruk av medisinger, noe jeg opplever som svært positivt. Jeg føler meg godt ivaretatt og trygg.

Varm og vennlig. Empatisk.

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Meget engagert og kunnskapsrik. Står på før deg og finner ut av ting.
Stoler på deg at du gjør ditt beste. Er virkelig på din side nor livet er tungt.

Dyktig og ser deg

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Line er en lege jeg kommer til å beholde uansett hvor i Oslo jeg flytter. Byttet fastlege for noen år siden da jeg følte hun ikke tok det jeg kom med på alvor. Line er det motsatte. Jeg er ikke ofte hos legen, men når jeg først er det føler jeg meg i trygge hender. Hun ser meg, bruker den tiden som trengs og er også veldig faglig dyktig.