Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Tryg og kunnskap rik

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Pernille. Hun er en veldig trygg og kunnskap rik dame som tar imot deg med stort smil. Jrg anbefaler henne og bytter aldri. Full respekt til min lege🙏🏼

Fantastisk lege

Lege: Christina Stangeland Fredheim Skrevet

Hatt henner som lege i 12 år. Den beste legen jeg noen gang har hatt. Interessert, lyttende, kunnskapsrik, varm. Tok virkelig vare på deg. Hvis hun ikke visste svaret, ble det undersøkt. Flink til å følge opp. Og sende deg videre til spesialister. Så tusen takk, Fredheim. Synes det er trist at jeg ikke lenger har deg, so. Fastlege

Empatisk, trygg og tilgjengelig!

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

Jeg har hatt Silja som fastlege hele tiden og kan ikke tenke meg å bytte. Hun er veldig flink og tar meg seriøst uansett hva det måtte være. Henviser raskt og er veldig løsningsorientert. Hun er veldig lett og snakke med og er super betryggende og genuin!

Umenneskelig!

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

De betjener ikke pasienter ved skranken. Tar ikke telefon I HELE TATT! Jeg ventet på å få svar på tlf i 2 timer!!! Ingen svar! Virkelig?!???
Dessverre (heldigvis?) byttet jeg legen i dag.

Kunnskapsrik, men lytter ikke til pasienten

Lege: Mette Clausen Skrevet

Kunnskapsrik, men opplever en del ganger at hun dessverre ikke lytter til meg som pasient/ikke tar meg på alvor. Har måttet diskutere med henne og komme på flere timer, for å bli henvist til spesialist ved 2 anledninger, og når hun tilslutt går med på å henvise (selv om hun ikke mener det ikke trengs), så har spesialisten gjort funn, som kunne vært gjort mye tidligere, noe som har ført til at jeg som pasient har gått med plager lenger enn nødvendig.
Mulig dette kan skyldes stress og tidspress.
Har andre ganger fått god hjelp.