Haugerud legesenter AS

Haugerudsenteret 1 0673 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Haugerud legesenter AS

Beste fastlegen

Lege: Mette Clausen Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Kunnskapsrik nerd i faget, tar ansvar og henviser til spesialist dersom nødvendig. Flink med barn

Er ikke tilgjengelig. Heller ikke vikaren [navn fjernet av moderator]

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

På Helsenorge er det umulig å bestille time da Pernille er utilgjengelig og [navn fjernet av moderator] ikke er synlig. Sentralbordet i Bergen gjør så godt de kan, men tilgjengeligheten er generelt dårlig fra Bøler Legesenter

Dyktig, engasjert og lyttende lege

Lege: Cathrine Rossland Skrevet

Cathrine har vært min fastlege mer enn 13 år. Hun er veldig flink lege. Det som er fint med Cathrine er at hun er flink til å lytte, at hun bryr seg og engasjerer seg for at jeg skal få den hjelpen som jeg behøver. Det kan anbefales.

Et legesenter det er umulig å få time hos?

Lege: Line Bar-Nathan Skrevet

Jeg byttet til Line etter 10 år hos forrige fastlege. Byttet på bakgrunn av flere gode tilbakemeldinger. Jeg kan ikke uttale meg noe særlig om Line som fastlege, men tilgjengeligheten på dette legesenteret er for dårlig! Jeg har måttet vente minimum tre uker (gjerne fire) for time for meg og mine barn. Ved alvorlige hendelser har de avvist på dagtid og referert til legevakt eller privat aktør selv om det er fastlege man skal kontakte på dagtid.

Trygg og dyktig

Lege: Ingvild Silja Veiby Rekdal Skrevet

Silja er utrolig hyggelig, imøtekommende og tar meg alltid på alvor. Hun er lett å snakke med og veldig tilgjengelig i appen. Hun henviser videre bed behov. Kjempefornøyd!