Gildheim Legesenter

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gildheim Legesenter

Engasjert, interessert og støttende

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Elin overgår alt man kan ønske seg av en lege. Jeg har slitt med sykdom i mange år, og har aldri trengt å be om noe utredning eller oppfølging. Hun tar iniativ og igangsetter. Elin er grundig, faglig og omtenksom i prosessen. Har også fulgt opp barna mine grundig ved all sykdom. Man føler seg sett som pasient og aldri til bry. Anbefales på det varmeste!

Lyttande, empatisk, kunnskapsrik ++

Lege: Henrik Richter Hammeren Skrevet

Den beste fastlegen eg nokonsinne har hatt. Kunne ikkje vore meir fornøgd!

Tek meg på alvor, tydeleg at han tenkjer at pasienten som regel har rett. Er lyttande og empatisk. Gjer veldig gode vurderingar mtp behandling, utredning o.l. i god dialog med meg som pasient.

Fantastisk fastlege å ha!

Lege: Mads Stene Johannessen Skrevet

Mads er en fastlege som alle bør ha, sku gjerne ha tatt han med på flyttelasset slik at jeg fikk behold han.

Lytter bestandig, gode råd og behandlinger. Humor har han og!

Lyttende og kunnskapsrik lege

Lege: Henrik Richter Hammeren Skrevet

Har hatt Henrik i et par år nå og er veldig fornøyd med han som lege. Både gjeldende kroniske og akutte infeksjonssykdommer er han utrolig flink og lyttende. Selv om det til tider kan være stor pågang og ventetid, kan man som pasient ta tiden man trenger for å bli sett og hørt. Annen personale er også utrolig hyggelige og behjelpelige.

Kunnskapsrik og lyttende

Lege: Henrik Richter Hammeren Skrevet

En lege som virkelig «ser deg» og bryr seg om deg. Kunnskapsrik og god på oppfølging! Den beste legen jeg har møtt etter mange år som kronisk syk.