VIMS Allmennleger AS

Solheimsgaten 13 5058 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved VIMS Allmennleger AS

Grundig og støttende.

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Myntevik fyller forventningene til en fastlege og vel så det! Han er også legen til barna mine. Vi har stått i krevende situasjoner i mange år, og Myntevik har alltid vært imøtekommende på alle måter. Nå står mannen min på venteliste 😄

Perfekt

Lege: Ida Nipen Egeland Skrevet

Liker alt ved hennes personlighet som lege.

Jeg føler hun bryr seg,
Sjekker opp på deg,
Formidler alt på en forståelig måte og vil undersøke og sjekker alt om nødvendig for å sjekke at du har det bra.

Tar seg også god tid til deg, og det er slik det burde være!

Veldig god fastlege

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Hadde Magnus som fastlege i 5 år mens jeg studerte i Bergen. Var innom flere ganger bla. på grunn av astma, flere benbrudd og andre mindre sykdommer og spørsmål. Alltid følt meg lyttet til, og han har løst alle problemer jeg har hatt. Nøler ikke med å hjelpe der han kan, og bruker god tid på å forklare anbefalingene sine.

Det kan være noe vanskelig å få vanlig time, men det har løst seg ganske raskt (neste dag) de få gangene det har hastet.

Flink og forståelsesfull lege.

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Myntevik er en lege som har evner til å forklare på en forståelig måte hva diagnosen omhandler. Er flink til å følge opp og tar sågar umaken med å ringe/sende Mail/SMS når han finner det påkrevet. Jeg har hatt Myntevik som fastlege i en årrekke og i løpet av denne tiden har jeg fått utført ablasjon, blitt operert for lyskebrokk, operert for prostatakreft. Jeg har fått utmerket oppfølging etter disse operasjonene, og kan anbefale Myntevik på det varmeste. P.t følges jeg nå opp for hypertensjon og møter derfor hvert halvår til kontroll. Oppfølgingen har resultert i endring av medisin som Pr. i dag fungerer greit.

Grundig og nøye

Lege: Ida Nipen Egeland Skrevet

En lege som lytter og gjør nøye undersøkelser. Sender videre til spesialist og hun formidler prøveresultater på en god og forståelig måte. En føler seg ivaretatt og sett. Ellers er det også god service ved Arkaden legesenter, alltid høflig og grei betjening.