VIMS Allmennleger AS

Solheimsgaten 13 5058 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved VIMS Allmennleger AS

For mange ting på minussiden

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Jeg har hatt planer om å skifte fastlege en stund, pga utilpasset behandling hos Myntevik. Når kontoret nå avslutter SMSbestilling og henviser pasientene til Pasientsky som jeg ikke bruker, eller telefon som jeg av fysiske grunner har vansker med, avgjør det saken. Det er ikke lenge siden mulighet for eposthenvendelse ble avsluttet heller, og dette tar tilgjengeligheten for langt ned. I tillegg til et kontor dårlig tilpasset at det tidvis er mange pasienter inne på en gang (det er lytt, dører står åpne mellom kontor og lab når både pasienter og personale snakker, og det er liten plass til å gå utenom f.eks folk som sitter og venter).
Faglig sett virker Myntevik helt uoppdatert på psykiske vansker, særlig i kombinasjon med kroppslige symptomer.

En lege som tar deg på alvor

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Magnus er åpen, positiv og flink i yrket sitt! Kropp og sinn føles alltid litt lettere etter at jeg har vært hos ham :-)

Effektiv oh hyggelig.

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Han er hyggelig og effektiv. Svar på prøver kommer raskt og oppfølging og eventuell viderebehandling følges opp.

Magnus Myntevik, en virkelig god lege

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Myntevik lytter til meg, gir meg gode råd og veiledning .Han er meget imøtekommende, og virker som om han har god faglig bakgrunn. Det virker som om han alltid er forberedt på meg og min situasjon. Har omtanke for meg og mitt ve og vel.

En lege som tar deg på alvor

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

En dyktig lege som lytter og henviser videre dersom han mener det er behov. Jeg føler meg alltid ivaretatt når jeg har vært hos Myntevik.