VIMS Allmennleger AS

Solheimsgaten 13 5058 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved VIMS Allmennleger AS

Flott lege

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Trist å måtte bytte lege pga. flytting. Var veldig godt fornøyd. Forståelsesfull og lett å prate med.

Flink og hyggelig

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Hyggelig, flink, forståelsesfull, tar tak i ting, har jeg ikke sagt det meste da:-)

anbefales som lege

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Vi har vart alle fire år vi bodde i Bergen hos Magnus Myntevik - det var aldri noe redsel eller stress for å besøke han og han gjorde alt for å finne best mulige løsninger for problemer gjennom gode samtaler som skapte ekte og personlig tillitt og trygghet. Og det er det viktigste hos en lege, at man ikke er redd for å dra dit. Han viste høyt ambisjonsnivå for at man fikk best mulig hjelp. Jeg ventet av og til lenge på telefonen på Helse +, jeg tror at dethar blittr bedre; og han var ikke alltid tilgjengelig på kort frist

Meget grei og lyttene lege

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Meget grei og lyttene lege. Gir seg god tid. Når det har hastet har han vært øyeblikkelig tilgjengelig. Har gitt tilbakemelding i brev, telefon eller mail.

Min hverdagshelt

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

I samtalen med Dr. Myntevik - er han lege og jeg pasient.
Men med de gode kommunikasjonsevnene han innehar, får han møtet til å bli mellom to likeverdige mennesker, et menneske til menneske forhold. Det kaller jeg en god lege og et godt medmenneske. Dr. Myntevik er også meget dyktig. Han besitter sine faglige kunnskaper godt. Har aldri betvilt på hans medisinske avgjørelser.

Jeg har, med hjelp og støtte fram Dr. Myntevik, kommet igjennom vanskelige psykiske og fysiske perioder. Han er virkelig min hverdagshelt.

Anbefales på det varmeste <3<3<3