Mani Dent Tannlege Nazanin Morovatipour AS

Telefonnummer400 77 224400 77 2 ...
Prinsens gate 22 0157 Oslo
Mani Dent Tannlege Nazanin Morovatipour AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Mani Dent Tannlege Nazanin Morovatipour AS

En reddende engel

Tannlege: Nazanin Morovatipour Skrevet

Ble anbefalt Nazanin av en venn. Han beskrev henne som en meget dyktig tannlege i tillegg til å være et godt menneske med et stort hjerte som tar folk på alvor.

Har hatt ekstrem tannlegeskrekk i alle år og har måtte ha følge og tatt beroligende for tannlegetimer. Men etter å ha opplevd hvor trygg, respektfull og behagelig Nazanin er som tannlege var det ingen problem å ta turen dit alene - og nå har jeg taklet sprøyter og borring av hull helt uten beroligende, uten å skamme meg eller kjenne meg invadert. Det gikk så bra! Tennene ble så fine og det var bare en virkelig god og hyggelig opplevelse ! Gikk derifra med en varm følelse av å bli ivaretatt og tatt på alvor.

Er fattig og har trengt støtte fra nav til tannlege og forvirring med påfølgende avmakt rundt dette har stått i veien for tannpleie- Nazanin har hjulpet meg med å få orden på dette så jeg får kommet igang. For en lettelse.

Det er mulig denne damen faktisk er en engel i tillegg til å være tannlege- hun har iallefall vært en reddende engel for meg og ikke minst for tennene mine.