Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Super legen

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Har hatt Kinga siden hun kom til tveita legesenter. Hun har støttet meg og mine barn i alle år, med store og små hendelser i årenes løp. Hun har alltid tid til å lytte, å har nok sørget for at noen har fått ventetid. Spørsmål blir alltid besvart, via sms eller tlf etter kontortiden. Flyttet langt avsted, men kommer aldri til å bytte! Hun vet alt om meg, å husker alt, føler meg trygg og i varetatt. Hun er helt super med barna som har legeskrekk. (Grusomt møte m legevakt, skremte vettet av en av dem) kinga tok det seriøst, å nå er barnet trygg igjen. Ventetid blir det, men Kinga tar seg tid til å lytte! Å da er det vært det!

Trygg, kunnskapsrik og gir tillit

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Jeg er meget fornøyd med fastlegen min. Han har henvist med flere ganger videre i systemet til hjelp for meg. Dr. Odd Arne Nesbakken er lette å snakke med og skaper tillit etter kort tid hos han. Jeg kan anbefale doktoren til andre-

Veldig snill og posotiv lege faglig dyktig

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Zaid er en dyktig lege både fagmessig og kontrolert når det gjelder oppfølging han kjenner sine pasienter veldig godt. Ikke av den typen som kun skriver på pc’n.Er altid blid og lett å komunisere med.Eneste negative er lokalet trenger en real oppussing.

Trygg

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

En meget hyggelig og dyktige lege som gir stor tillit som følger opp hundre prosent som jeg anbefaler sterkt

Tar seg tid til pasienten

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Har hatt Zahid som fastlege siden Teigen sluttet, og er veldig fornøyd. Jeg føler han tar seg tid med pasientene, og derfor synes jeg det er helt greit at han tidvis er grundig forsinket. Neste gang trenger kanskje jeg den ekstra tiden. Han gir raskt tilbakemeldinger etter prøvetakinger etc. Han har også fungert bra som lege for sønnen min.