Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

Dyktig og forståelsesfull lege

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Har mye kunnskap og tar seg tid tid å høre på pasientene sine. Tar det hun hører alvorlig, med ønske om å løse problemet. Helt fantastisk lege.

Ikke til å stole på

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Gjennomgående uprofesjonell lege, med null omtanke og forståelse for sine pasienter, samt stor kunnskapsmangel.

null kontakt, null ledig time..

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Har Lømsland som fast lege for hele familien, det er jo meningsløst.. siden fastlege ordningen startet har vi måtte bruke Aleris og Volvat som løsninger..
Er jo null svar å få, og hvis vi faktisk klarer å komme igjennom er det 2-3 uker ventetid... Er jo NÅ vi trenger det, ikke om 3 uker liksom.. For et barn som har slått seg eller vondt et sted..

Tillitsvekkende og grundig

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Er veldig fornøyd med Torill som lege.
Hun er empatisk og framstår som kunnskapsrik, uten å være redd for å si hvis det er noe hun ikke vet og vil sjekke opp i. Det vekker tillit! Hun tar seg tid til å lytte og følger opp etter konsultasjonen.
Det er veldig praktisk at legekontoret bruker elektronisk kommunikasjon når det er mulig, både til timebestillinger og tilbakemeldinger som ikke er taushetsbelagte.
Det er ofte litt ventetid før man kommer inn til timen, men det er vel normalt på et fastlegekontor.

Oppfølging etter kreftdiagnose.

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Jeg er svært fornøyd med oppfølging fra fastlegen min . For det første fikk jeg time samme dag som jeg ringte med min bekymring. Deretter ringte fastlegen meg privat dahun fikk epikrise fra sykehuset. Dette satte jeg uendelig stor pris på. Vi holder kontakten nå når jeg behandles på sykehuset. Jeg er trygg på at hun har tid til meg hvisjeg har behov for det. Flott fastlege.