Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

Verdens beste lege!

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Jeg kunne virkelig ikke fått en bedre fastlege enn Toril. Hun er et fantastisk menneske, så utrolig empatisk og bryr seg oppriktig om pasientene sine. Hun har vært til så stor hjelp for meg i veldig mange år nå, og det er jeg utrolig takknemlig for.

Jeg har nok gått til Toril i over 15 år nå, helt siden jeg gikk på barneskolen, og føler meg heldig som har en fastlege som hun.

I tillegg til å være til hjelp med hva enn det skulle være, har hun også et humør som virkelig smitter over. Hun er alltid så smilende og blid, og jeg kan føle meg bedre etter å ha vært hos hun bare på grunn av det også.

Ventetiden er kanskje litt lang (som oftest opp mot en time), men det føles så verdt det når jeg først får komme inn! En av grunnene til ventetiden er også at Toril tar seg tid til pasientene sine. Jeg har ofte opplevd selv at dersom jeg har trengt en akutt time når noe spesielt har skjedd, og det egentlig ikke har vært noe ledig, har hun likevel tatt seg tid til meg innimellom de andre pasientene.

Opplever også tilgjengeligheten som veldig bra, da jeg alltid får svar på SMS enten samme dag eller senest dagen etter. Har heller aldri vært noe problem å få en akutt time enten på dagen eller senest dagen etter, og jeg har gått svært ofte til legen de siste 10 årene.

Jeg anbefaler virkelig Toril!

Dyktig, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Jeg opplever Toril Gjedrem som en dyktig lege. Jeg har tidligere kviet meg stort for å gå til lege, men etter jeg fikk Torill Gjedrem som fastlege har «legeskrekken» gradvis forsvunnet. Hun er imøtekommende, lytter, har fine innspill og god dialog med meg som pasient. Jeg opplever å bli tatt på alvor og hun gir meg konstruktive tilbakemeldinger. Hun henviser videre når det trengs. Hun er en lege jeg har anbefalt videre til flere.
Legen har også et hyggelig og imøtekommende kontorpersonell.

Jeg bruker SMS tjenesten i forhold til å bestille timer mm, og får raskt svar. E-resepter er kjapt på plass når de trenger fornyelse.

I forhold til legekontorets beliggenhet har det grei tilkomst med parkering i Klostergarasjen.

Kjempe fornøyd!!!

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Utrolig fornøyd med alle og alt på legekontoret! Svært flink fastlege som tar seg god tid og som tar deg og dine ting alvorlig! Veldig lett tilgjengelig på SMS og får alltid time kort tid etter jeg har tatt kontakt! God stemning på kontoret generelt da alle som jobber der er vennlige, imøtekommende og flinke til deres jobb! Anbefaler legekontoret og Toril som fastlege på det varmeste!

Lytter ikke

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Umiddelbart ok læge, men mener klart at hun skal blive bedre til at tro og lytte til det patienten fortæller, og ikke indirekte afkaste det som patientens fantasi.

Veldig fornøyd

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Min opplevelse med Toril har kun vært positiv, hun er en imøtekommende god fastlege.Hun er lett å snakke med, forståelsesfull og hjelpsom.