Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

En utmerket lege

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Jeg har hatt Toril som lege i en 10-års-periode, og har vært svært fornøyd med å ha henne som lege. Hun er veldig sympatisk, og det er tydelig at hun bryr seg om pasientene sine. Hun er dessuten meget grundig, og nøler ikke med å henvise til spesialist hvis det er behov for det. Jeg har også bare hatt gode erfaringer med de andre som jobber ved legekontoret. Man kan sende SMS for å bestille time, noe jeg syns har forbedret tilgjengeligheten til legen. For øvrig er det av og til litt lang ventetid på venterommet. Jeg har flyttet og blir derfor nødt til å finne en ny fastlege nå, men skulle ønske jeg kunne fortsatt å ha Toril som lege.

Dårlig opplevelse

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Lege Toril Gjedrem er en lege som ikke har gidd meg annet en dårlige opplevelser. Hun virker sint og irritert når du kommer til time..hun vil absolutt ikke ha noe med deg og gjøre.
Man sitter gjerne alltid og venter 15 min over avtalt time.. for og ikke snakke om at eneste måten å faktisk få en time er via meldinger, som de gjerne ikke leser før dagen etterpå og gir deg en time forvarsel på en legetime..
Bytte fastlege er vell noe jeg burde gjort for veldig lenge siden

Slik er lykketreff for meg!

Lege: Toril Lømsland Skrevet

At jeg tilfeldigvis gikk til Toril Lømsland den gangen jeg som student i Bergen en gang på nittitallet ble syk var hell i uhell. Makan til flott lege og ikke minst menneske skal en lete lenge etter i legestanden. Sant nok er det lang ventetid, både på å få time og på selve venterommet, men det gjør ingen verdens ting, så lenge en er klar over det. Hun følger opp, husker, lytter, hjelper og veileder på en måte som gjør at en føler seg både sett og ivaretatt. Jeg har fått et bedre liv og økt livskvalitet gjennom hennes innsats som lege. Selv etter at jeg flyttet langt avgårde etter studiene, har jeg aldri et øyeblikk vurdert å få en ny fastlege.

Utrolig flink lege

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Faglig dyktig, grundig, tilbyr kontrolltimer og følger opp. Hun har kort ventetid og tilbyr alltid akuttime ved behov. Utrolig hyggelig lege :-)

Tar seg tid

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Det er nesten alltid forsinkelser, men vil mye heller vente i bytte mot å få tilstrekkelig med tid inne hos legen. Hun kan av og til fremstå som litt distré, men føler meg veldig trygg siden hun er flink til å henvise meg til spesialist når hun er i tvil. Ved et tilfelle ringte hun å "maste" seg til at jeg fikk komme til på Haukeland på dagen. Det endte med at jeg måtte akutt opereres, da det kunne være livstruende. En annen lege hadde gjerne ikke sett alvoret i situasjonen, da det ikke var åpenbart at det hastet (jeg gikk til lege istedenfor legevakt for forstod ikke at det var så akutt). Er veldig fornøyd, og kommer aldri til å bytte!!