Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

Trygg og god!

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Fastlegen min stiller alltid opp for meg som pasient. Gode samtaler, veiledning og gjensidig respekt, i trygge omgivelser.

Full score fra meg :)

Svært god oppfølging

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Hun er omsorgsfull og hyggelig. Oppriktig interessert i helsen min, i tillegg andre ting i livet mitt.
Har alltid vært tilgjengelig og støttende.
Har nå vært min fastlege i over 10 år og jeg gruer meg til den dagen hun går av med pensjon.

Kunnskapsrik

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Jeg er heldig som har Gjedrem som fastlege, hun tar alle problemstillinger på alvor og er grundig når hun vurderer hva som trengs å behandle. Noen ganger har jeg som pasient vært urolig for noe som hun da har gitt forklaring på som gjør at jeg blir trygg. Hun er kjapp å henvise til spesialist hvis hun ser at det behøves. Opplever henne som imøtekommende og faglig dyktig. Beste legen jeg har møtt.

Nedlatende og sta

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Jeg opplever henne som lite bevegelig og veldig nedlatende. Enten så gjør man ting på hennes måte eller så kan du bare dra. Det er ikke rom for å jobbe sammen og finne ut av ting, og jeg har dratt derfra gråtende og følt meg tatt lite seriøst og/eller ikke hørt på skikkelig. Jeg skjønner nå etter å ha lest her at dette ikke er bare jeg som har opplevd, som hjelper veldig.

Lyttende og god fastlege

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Jeg har hatt Rolf Langeland som fastlege siden ordningen kom. Han har alltid tatt i mot meg når jeg har hatt behov for det. Han er spesielt flink på å lytte til pasienten og ut ifra det finne ut evt problemer. Uten ham hadde aldri min hjerteflimmer blitt oppdaget og hvem vet hvordan det kunne gått hvis ikke. Han er flink på å videresende pasienten til annen nødvendig behandling. Takket være ham er jeg under regelmessig kontroll av pumpen og er trygg på at den vil virke lenge.
En fantastisk fastlege som jeg håper orker å stå lenge i jobben sin.