Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

Veldig god lege

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Nina Helene er ei god, trygg og behagelig lege. Ho hugsar alt fra forrige time som er veldig kjekt. Ho ser virkelig pasienten.

Eg forstår godt at ho har fullbooket liste, men samstundes så er det vanskelig igjen å få time grunna det.

Ellers upåklagelig.

Anbefales!

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Faglig sterk. Lytter. Følger kjapt opp. Jeg er selv lege, og svært fornøyd med å ha byttet til henne som fastlege.

Trygg imøtekommende kunnskapsrik

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Føler meg veldig trygg:) Undersøker meg grundig. Jeg kan spøke med henne. Det betyr mye.

En lege jeg aldri vil anbefale

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Nina Helene Ingebrigtsen har vært min fastlege «hele livet» og jeg kan meddele at jeg er lite imponert over kvaliteten på hjelpen jeg har fått. Hovedproblemet er at hun er ekstremt overlegen og nedlatende i holdning og til dels i språkbruk. Jeg opplever at man får god hjelp om man er syk med noe synlig/smittsomt/målbart, men at smerter, følelser og «usynlige» problemer ikke tas seriøst.

Nedlatende og med forutinntatte holdninger

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Har tidligere vært svært fornøyd med Toril. Men tilitt er forsvunnet og oppfatter at hun har fått nedlatende holdninger og er svært forutinntatt i sine vurderinger og spør sjeldent om hvorfor og virker svært forutbestemt i alt hun gjør og det siste årene uten og spøre
og jeg oppfatter at hun kommer med stråmanns argumenter på lege timene og hun og er svært konfronterende uten og spore enkle spørsmål før hun konkluderer..