Hinna Legesenter AS

Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinna Legesenter AS

Veldig flink og hyggelig lege!!

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Mira kan absolutt anbefales!
Spesielt om du sliter med psykiske lidelser som meg =).
Hun lytter (faktisk), og må innrømme at jeg ble skikkelig skremt på første møte.
For legen kikka meg faktisk i øyene når jeg snakka ;P, hun satt hverken å kikka, eller skreiv på pc'en, hun var ikke stressa, (så du får en følelse av at du burde forte deg å bli ferdig med det du skal si og komme ut.)
Men hørte på det jeg sa, og holdt en utrolig vennlig og trygg dialog gjennom det hele.
Og oppfølgningen kan jeg heller ikke klage på!! Den er der =)
Jeg kommer aldri til å bytte igjen =)

Meget fornøyd!

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt. Hun tar seg god tid til pasienten, lytter og forklarer på en måte som er forståelig. Hun virker faglig dyktig, og er meget lett å komme overens med. Vente tiden er overkommelig, og det er ikke særlig vanskelig å få timer hurtig. Dette er virkelig en lege å anbefale!

Forståelsesfull og dyktig lege!

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Jeg har sjelden opplevd en lege som har vist samme grad av forståelse og omsorg. Hun virker veldig sterk faglig, men har samtidig evnen til å forklare ting på en måte som gjør at jeg kan forstå det. Jeg har vært der to ganger og begge gangene fikk jeg time i innen kort tid. Håper dette er en lege som blir på Hinna i lang tid fremover!