Din Lege AS

Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Hjelp når man trenger det. Rask videre henvisning hvis nødvendig. Ikke legen for småsnakk heldigvis !!!

Flink og hyggelig fyr

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

kort ventetid. alltid oppdatert på tidligere hendinger.
God virkelighetsforståelse og bra råd. sender deg videre til spesialist når det trengs.

Lite lyttende og avfeiende

Lege: Georg Stang Skrevet

Jeg fikk følelse av å nærmest være til kjedsomhet og ble bagatellisert ut ifra min problemstilling.
Han klarer virkelig å fremkalle alt utenom forståelse og omsorg. Likner på å føle seg dum kan man si . Jeg fikk min henvisning som jeg kom for . Og ble påminnet om at jeg heller holder meg til min fastlege neste gang , selvom det fordrer lenger ventetid . Jeg har nå fått vite ut ifra den henviste MR undersøkelsen at det var noe galt.

Comprehensive outlook

Lege: Rebekka Sperling Skrevet

This is one of the first general practitioners i have met that has a comprehensive and holistic outlook on their patients' well-being. She acknowledges and listens and takes action or provides solutions. She is highly professional in her manner, empathic and approachable.

Made me feel uncomfortable

Lege: Georg Stang Skrevet

At each appointment, he makes clear that he doesn't have time to treat my concerns appropriately, that he will not help me with my difficulties with the system, and that he would really rather do as little as possible. I changed GP as soon as I could.