Bestill time

Logo for Din Tannklinikk DA

Bestill time

I dag 18. okt I morgen 19. okt Søn 20. okt

Om klinikken

Velkommen til Din Tannklinikk på Helsfyr! Vi er dedikerte til å gi deg en behagelig og moderne tannbehandling. Med over 20 års erfaring har våre omsorgsfulle tannleger spesialisert seg innen ulike områder av odontologi. Vårt sammensatte team, bestående av tannleger, oralkirurger og tannhelsesekretærer, jobber hardt for å sikre at alle våre pasienter blir møtt med omsorg og profesjonalitet.

Vi holder oss kontinuerlig oppdatert med moderne utstyr og metoder for å kunne tilby deg den beste behandlingen. NAV-garanti aksepteres, og vi tilbyr direkte oppgjør med Helfo for å gjøre betalingsprosessen enkel og smidig. Hos oss står god kommunikasjon i fokus, og vi tar oss den tiden som trengs for å forstå dine behov og gi deg tydelige anbefalinger. Når du besøker oss, blir du en viktig del av vår tannlegefamilie.

Vi oppfordrer deg til å prioritere nødvendig tannbehandling og vi tilbyr fleksible delbetalingsløsninger. Vi ønsker å bidra til at behandlingen tilpasses din kalender, og vi forklarer grundig de anbefalte tiltakene samtidig som vi gir deg et oversiktlig kostnadsanslag.

Vi ser frem til å kunne bistå deg med å oppnå god tannhelse og et strålende smil. Takk for at du velger Din Tannklinikk for din tannpleie.

Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Noor Alam Saleem Raja

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Den beste tannlegen.

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Så takknemlig for å ha en så fantastisk tannlege. Utrolig kunnskapsrik og veldig sympatisk.
Mine varmeste anbefalinger.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Veldig dyktig. Endelig en tannlege som kunne løse mine mange mislykkede tannlegebesøk. Jeg kommer igjen til neste år. Takk for all hjelpen :))

Norges beste tannlege

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Når jeg går til Manzar Arafat Din, så vet jeg at jeg er i trygge hender. Manzar er faglig dyktig, han har alltid humøret på topp og er man ikke godt humør så blir man det etter en tur hos han. Han er medmenneskelig og en god lytter. Å dette kommer fra ei som har lidd av tannlegeskrekk siden barneskolen.
Tusen milloner takk for hjelpen.

Faglig dyktig, omtenksom og kunnskapsrik!

Tannlege: Manzar Arafat Din Skrevet

Har hatt Manzar som min fast tannlege i noen år. Har vært super fornøyd med måten han forklarer ting underveis og tar hensyn. Du virker godt tatt imot og du får en trygg følelse. Anbefales på det sterkeste!

Fra Byporten til Din: Like bra til halvparten av prisen!

Tannlege: Dhiya Alkassar Skrevet

Jeg har tidligere gått til Byporten Tannlegesenter som jeg igrunn var veldig fornøyd med, men siden det denne gangen var snakk om flere hull ønsket jeg å undersøke rimeligere alternativer.

Etter endel googling fant jeg flere artikler hvor Din Tannklinikk var dratt frem som eksempel på rimelige tannleger med høy kompetanse, så jeg sjekket de på legelisten.no og fant kun positive anmeldelser. Dette føltes trygt, så jeg bestilte time hos de (ba ikke om noen spesifik tannlege)

Første time:
Det var lett å finne frem, tannlegen var presis og både resepsjonist og tannlege var minst like hyggelig som jeg var vandt til på Byporten Tannlegesenter. Jeg fikk en undersøkelse til kampanjetilbud på 450kr + 2 av bildene gratis. Totalt fant han 5 hull oppe/fremme og en sprekt fylling som måtte repareres nede/høyre. Jeg fikk beskjed om at dette ville koste ca 6000kr tilsammen og utføres over 3 behandlinger, hvor første behandling (fjerning av tannstein + fylling av 2 hull) kunne gjøres med en gang.

Dhiya var svært forsiktig og stødig på hånden når han satte bedøvelsen, og det gikk så smertefritt som jeg tror man kan få det. Stikk nr 2 kjente jeg ikke i det hele tatt siden det var nærme der første stikk ble satt, og etter det var det bare å ligge å gape i en time til han var ferdig.

Når bedøvelsen gikk ut på kvelden hadde noen nerver i tårekanalen sovnet, så det rant saltvann ned i nesa, så jeg gikk et døgn med den samme følelsen som når man nettopp har tatt nesespray, litt som om man må nyse hele tiden. Dette var litt kjedelig, men det er visst ganske normalt når man setter bedøvelse ved fortennene oppe. Greit å vite med tanke på booking så man ikke f.eks har et jobbintervju, viktig møte eller date dagen etter :-)

Behandling nr 2:
Andre besøk gikk igrunn like smertefritt som første, så å skrive detaljert om det blir som å skrive om behandling 1 på nytt. Eneste forskjell var at det var unnagjort på kortere tid. Ca 40 min mener jeg å huske.

Behandling nr 3:
På tredje og siste behandling tok han siste hull foran, og fyllingen bak. Å sette bedøvelse denne gangen var like vondt på begge stikk, men det ble utført så smertefritt som det går. Videre gikk behandlingen smertefritt og vi var ferdige på ca 40 minutter.

Konklusjon:
Dhiya er en veldig hyggelig og svært profesjonell tannlege som gir deg behandling av samme kvalitet som langt dyrere tannleger. Alt gikk som jeg fikk beskjed om ved konsultasjon, og det kom aldri noen negative overraskelser verken på pris eller behandling.

Byporten Tannlegesenter har kanskje nyere og mer moderne utstyr, finere lokaler og proffere hjemmesider, men behandlingen er ikke noe bedre der enn hos DIN Tannlege, og når det kommer til stykket er det behandlingen og sluttresultatet som teller! Jeg regnet meg frem til at samme behandling ville kostet nærme det dobbelte hos Byporten Tannlegesenter utifra prisene oppgitt her på legelisten.

Så leter du etter en hyggelig, profesjonell og rimelig tannlege anbefaler jeg Din Tannklinikk på det sterkeste! Lykke til! :-)