Bestill time

Logo for Din Tannklinikk DA

Bestill time

I dag 18. okt I morgen 19. okt Søn 20. okt Man 21. okt Tir 22. okt

Om klinikken

Velkommen til Din Tannklinikk på Helsfyr! Vi er dedikerte til å gi deg en behagelig og moderne tannbehandling. Med over 20 års erfaring har våre omsorgsfulle tannleger spesialisert seg innen ulike områder av odontologi. Vårt sammensatte team, bestående av tannleger, oralkirurger og tannhelsesekretærer, jobber hardt for å sikre at alle våre pasienter blir møtt med omsorg og profesjonalitet.

Vi holder oss kontinuerlig oppdatert med moderne utstyr og metoder for å kunne tilby deg den beste behandlingen. NAV-garanti aksepteres, og vi tilbyr direkte oppgjør med Helfo for å gjøre betalingsprosessen enkel og smidig. Hos oss står god kommunikasjon i fokus, og vi tar oss den tiden som trengs for å forstå dine behov og gi deg tydelige anbefalinger. Når du besøker oss, blir du en viktig del av vår tannlegefamilie.

Vi oppfordrer deg til å prioritere nødvendig tannbehandling og vi tilbyr fleksible delbetalingsløsninger. Vi ønsker å bidra til at behandlingen tilpasses din kalender, og vi forklarer grundig de anbefalte tiltakene samtidig som vi gir deg et oversiktlig kostnadsanslag.

Vi ser frem til å kunne bistå deg med å oppnå god tannhelse og et strålende smil. Takk for at du velger Din Tannklinikk for din tannpleie.

Din Tannklinikk DA holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Areeb Raja
  • Profilbilde av tannlege Wei Qi Fang
  • Profilbilde av tannlege Noor Alam Saleem Raja

Siste vurderinger av Din Tannklinikk DA

Veldig flik og hyggelig tannlege

Tannlege: Dhiya Alkassar Skrevet

Veldig imøtekommende og hyggelig. Fulgte alltid med på om det gikk greit med meg og at ingenting gjorde vondt. Veldig flink tannlege! Mvh [navn fjarnet av moderator]

Topp tannlege.

Tannlege: Dhiya Alkassar Skrevet

Dhiya er en tannlege som er lett og like, og faglig dyktig slik jeg ser det. Jeg har hatt en del sykdommer som krever oppmerksomhet. Dhiya tar hensyn hele veien og svarer på spørsmål du måtte ha på hjertet. Han får min sterkeste anbefaling!

Tannlege: Areeb Raja Skrevet

Tannlege Areeb er faglig dyktig og gir rolig og behagelig tannbehandling. 10 av 10! Anbefales på det sterkeste!

Dyktig tannlege

Tannlege: Jawad Afzal Skrevet

Var hos ham i dag for første gang, etter feilbehandling annen tannlege. Veldig rolig (om du har tannlegeskrekk), samt dyktig!! Fant raskt «feilen». Fikk også antibiotika for roe ned betennelse inntil «neste steg». Anbefales virkelig!!

Dyktig tannlege

Tannlege: Dhiya Alkassar Skrevet

Utfører oppdrag med høy kvalitet og kompetanse.
Kommer med anbefalinger og kommuniserer generelt godt om behandling og priser.