Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

I dag 28. sep I morgen 29. sep Man 30. sep Tir 1. okt Ons 2. okt

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia
    Undersøkelse (nye pasienter) – 650 kr
    Neste time:
  • Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia
    Undersøkelse (nye pasienter) – 650 kr
    Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Very happy to have found this tannlege!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto is a very kind person who likes to explain everything he does and why he does it. He is transparant in his prices and gives you options regarding these if possible. I did not want to leave my Dutch dentist because i heard so many bad things about the quality in Norway of dentists and that they just ask unreasonable prices. But i had a emergency situation that brought me to Roberto and very happy so far ( i had root canal treatment, a crown and some smaller issues). Never had pain and always felt Roberto has all the knowledge you can ask for, and passion for his profession ;-)

Effektiv, hyggelig og kompetent tannlege med humor!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Han vet hva han driver med, brenner for å gjøre en god jobb. Vennlige priser!
Gir gode forklaringer på tannhelsen og hva han skal gjøre underveis i behandlingen.

Veldig snill og flink!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Han er utrolig flink til å berolige pasienten. Selve «operasjonen» tok veldig kort tid. Han hadde til og med en teknikk som gjorde at man ikke merket når han satte bedøvelsen. Skal bruke samme tannlege når jeg evt skal trekke de andre visdomstennene.

Kjempetrivelig og effektiv

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Lett på hånden, rask, forklarer hva han gjør og er alltid i supert humør. En fryd å dra til, i den grad en kan si dét om å dra til tannlegen :-)

Ikke fornøyd

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Grunnet gode vurderinger på legelisten dro jeg hit. Noe som endte opp som en skuffelse. Tannlegen virket som hun hadde dårlig med tid og fartet rundt så jeg ble stressa. Hun virket mest opptatt av at jeg skulle ha "fine og hvite tenner" enn å faktisk undersøke hvis noe var galt.
Har aldrig hatt en dårlig opplevelse av tannleger før denne gang. Lokalet er gammelt og dette føles ut som en midlertidig tannlegepraksis enn en seriøs klinikk.

Hei. Jeg beklager at vi ikke har oppfylt dine forventinger. Alle våre "første gangs"-pasienter får en grundig klinisk- og røntgenundersøkelse. Om ikke behov for ytterligere terapi er observert, fokuserer vi selvsagt på å få tennene dine til å se "hvite og fine" ut, noe som de fleste setter stor pris på. Jeg er nødt til å bevege meg rundt for å ta presise røntgenbilder og stille en forsvarlig diagnose. Jeg beklager om dette stresset deg.

Jeg vil også understerkke at lokalene våre ligger i et klassisk bygg på Bislett. Dette er et kontor som har vært konstat oppusset renovert over mer enn 50 år! Dette er en vel-etablert klinikk med tre behandlingsrom. Ingen midlertidig praksis ;) Bilder av lokalene er tilgjengelige på nettsiden vår (www.tannlegebislett.no). Siden vi tok over i 2005, har vi vært opptatt at kvalitet og både utsyret vårt og materiell vi bruker skal være det nyeste og mest moderne som finnes ute i markedet.
Vi setter pris på din tilbakemelding.

Besvart av Raquel Galetto-Plascencia