Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

I dag 25. sep I morgen 26. sep Fre 27. sep Lør 28. sep Søn 29. sep

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Profesjonelt!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Fikk time på dagen. Selv etter ordinær åpningstid. Serviceinnstilt gjeng med glimt i øyet og godt humør:) rett og slett en opplevelse å fjerne visdomstennene. Veldig god informasjon før, under og etter inngrepet, samt ingen smerter.

Anbefaler de på det sterkeste.

Best experience with a dentist - ever

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

I've been to many dentists in various countries throughout the past decade and this was by far the best experience I ever had. I was never a big fan of going to the dentist, but Roberto completely took that fear away from me. All treatments (several, from a root-canal treatment to a new mouth guard) were very smooth, he explained everything down to the smallest detail and guided me through the ongoing procedures. My first follow-up after bigger sessions also went very smoothly and just further strengthened my impression. Can really only recommend him and his lovely staff to anyone who wants to turn dentist's appointments into an actually good experience.

Veldig hyggelig og morsom tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto er veldig flink til å forklare slik at man føler seg trygg. Han er morsom når han forklarer og gjør det til en trygg opplevelse.

Utrolig flink, hyggelig og effektiv tannlege!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg kom til TannlegeBislett med smerter i tannkjøttet ved visdomstann. Jeg hadde aldri vært hos de før men valgte å dra dit etter å ha lest gode anmeldelser på nett. Jeg fikk time dagen etter jeg bestilte. Jeg kom først inn til Raquel som spurte om hva jeg trengte hjelp med og sjekket ut visdomstanna. Hun fant fort ut at jeg måtte kirurgisk fjerne visdomstanna nede og trekke den oppe. Jeg fikk gjøre dette med en gang hos Roberto. Roberto tok meg igjennom inngrepet og forklarte alt veldig godt og hadde god kommunikasjon under inngrepet. Jeg opplevde litt ubehag først med da fikk jeg straks mer bedøvelse og opplevde ingen smerter under inngrepet. Vi fikk fjernet begge tennene raskt og uproblematisk. Etter inngrepet fikk jeg god informasjon om etterbehandling og mulige komplikasjoner.

Det er det beste tannlegebesøket jeg har hatt, og jeg betalte nesten ingenting! Ble utrolig godt ivaretatt og behandlet av et kontor med kjempe hyggelige mennesker!

Tusen takk for en hyggelig og kjærlig tilbakemelding!
Jeg la merke til at du nevner at du betalte "nesten ingenting". Dette stemmer nok for en pasientgruppe.
For de som leser denne anmeldelsen, vil jeg informere at pasienter mellom 21 og 24 år har fom. 1. april 2023 fått krav på 75% rabatt på tannhelsetjenester etter Helse- og omsorgsdepartementets takster. Er man bosatt i Oslo kan dette gjøres hos en privat tannlege av eget valg.
Dette betyr at i Oslo, vil 21-24 åringer skal kun betale 25% (etter eventuelle ytterligere HELFO-trekk) av nåværende offentlige takster som egenandel.
Ytterligere opplysninger kan man finne på Helse- og omsorgsdepartemens nettsider, eller på vår nettside (www.tannlegebislett.no).
Mvh
Tannlege Roberto Plascencia

Besvart av Roberto Plascencia

Kjempebra!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Det er alltid hyggelig å gå til Roberto. Han tar vare på tennene mine, og jeg stoler på at han ikke overbehandler meg slik tidligere tannleger har gjort. Dessuten har han alltid en morsom historie på lager, og skrur på musikk som overdøver instrument-lyder munnen. Alle burde ha en tannlege som Roberto!