Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

I dag 25. sep I morgen 26. sep Fre 27. sep Lør 28. sep Søn 29. sep

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Den beste :)

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Han er en dyktig og omtenksom tannlege, flink til å informere før og underveis.
Føler meg alltid trygg hos han.

Den beste tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto er utrolig dyktig. Måten og nøyaktigheten han beveger seg på, alt tyder på at han vet hva han gjør. Under rotfyllingen tok han bilder flere ganger for å forsikre seg at hele rota blir fylt, forklarte også underveis hva han gjorde. Fantastisk!

Veldig god med folk som har tannlegeskrekk!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

En flink og hyggelig tannlege, god med å berolige meg som har tannlegeskrekk, og fått meg til å ta bedre vare på tennene mine, anbefales varmt!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto er en kjempeflink tannlege som får deg til å føle deg trygg. Han er også veldig hyggelig og forklarer deg godt hva han skal gjøre.

Anbefales på det sterkeste:)

Flink tannlege og et samkjørt team

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto og staben hans kan anbefales på det sterkeste. Rob er faglig oppdatert og en dyktig tannlege som er utdannet i Norge, og med lang og solid erfaring. Rob var flink til å informere underveis i behandlingen og jeg følte meg trygg og ivaretatt. Rob og teamet hans er samkjørte og dyktige og er i det hele tatt svært hyggelige mennesker. Om du har lyst får du nok en god historie og latter med på veien ut også. TannlegeBislett er i alle fall blitt min nye faste tannlege.