Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

I dag 19. sep I morgen 20. sep Lør 21. sep Søn 22. sep Man 23. sep

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Fantastisk!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Etter at Raquel og Roberto sammen snudde totalt om på timeplanen sin for å redde helgen min satt jeg der klar til å få operert ut en betent visdomstann. Roberto er en utrolig dyktig pedagog, og forklarer hva som har skjedd, skal skje og hva man bør gjøre etterpå med utrolig gode og enkle eksempler. Når alt var klart lukket jeg øynene gapte opp og ventet på en smerte som aldri kom, Guns´n roses rakk ikke engang å ønske meg welcome to the jungle før Roberto klapper meg på skulderen og sier se på den j*****. Roberto er utrolig effektiv uten at det gjør vondt, jeg har vært inn og ut av tannklinikker i 2 år med tannregulering og ingenting er verre enn tannleger som ikke tør å ta i. Ja, av og til gjør det litt ekstra vondt, men den smerten ville du kjent uansett, og da er det mye bedre at du merker det i noen få sekunder. Roberto gjør ting utrolig effektivt og med minimal smerte for klienten. Han er rutinert og kan triksene om du skulle ha litt ekstra vondt etterpå, noe som gjør at jeg kan sitte på kontoret 2 dager etter operasjonen. Jeg er utrolig fornøyd med Roberto, som er den klart dyktigste tannlegen jeg har vært borti.

Fantastisk!

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Etter en helg med høy feber og økende tannsmerter oppdaget jeg tirsdag morgen at det var litt betennelse rundt visdomstannen min. Jeg var blitt anbefalt tannlege Bislett og de skuffet på ingen måte. Fikk hastetime, og fra jeg kom dit til jeg dro følte jeg meg ekstremt godt behandlet. Jeg har hatt mange timer i en tannlegestol etter 2 år med masse regulering av alle slag. Raquel (og Roberto) er utrolig kompetente i det de gjør. Fra jeg satte meg til den ene visdomstannen var ute gikk det toppen 5 minutter. Jeg fikk er god forklaring på hvorfor betennelsen hadde kommet, og forklaringen var at begge på sikt må ut, men i hvert fall nå kunne hun nappe ut den oppe som tygde på betennelsen nede for å begrense skadene. Senere fortalte hun at jeg egentlig må få ut den andre omgående og lurte på hvordan ukeplanen min så ut for å se om de klarte og snike meg inn i en allerede full plan. I og med at jeg skal på guttetur til helgen var ønsket om tannsmerter eller antibiotikakur svært lavt ifm turen. Dette var Raquel og Roberto så enige i at Raquel tok en time ekstra for at Roberto kunne operere ut min tann. Fantastisk serviceinstilling og utrolig forståelsesfulle for min situasjon. For deg som ikke er glad i tannleger, ikke la deg skremme av at lokalene ser shabby ut fra utsiden og litt slitne inni, for den jobben som blir gjort her kan ikke gjøres bedre. Raske, effektive, forståelsesfulle og meget kompetente.

Den beste tannlegen som finnes!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Roberto er utrolig dyktig, forståelsesfull, sosial og ikke minst; han er veldig morsom! Han løser opp stemningen med sin positive utstråling, og gjør tannlegebesøket mye enklere - nesten som en lek!
Jeg har tatt begge mine visdomstenner hos Roberto og det gikk kjempefint begge gangene. Han er veldig flink til å berolige nervøse pasienter.

Jeg kan aldri tenke meg å gå til en annen tannlege noen gang igjen.

Hun her er fantastisk

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Jeg er mektig imponert over hun her! Utrolig flink tannlege som hjelper deg som har tannlegeskrekk! jeg er meget imponert! anbefales på det sterkeste!. Ikke la deg lure av en trist oppgang og venterom. Inne er det fint og koslig og de er utrolige dyktige. Kudos!

Profesjonell, dyktig og ekstremt sympatisk

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Etter 10 år uten å ha vært hos tannlege, tok jeg endelig motet til meg, på tross av ekstrem tannlegeskrekk. Gråtingen begynte allerede på venteværelset, og Raquel utviste en ekstrem forståelse og sympati. Hun er veldig opptatt at man ikke skal ha en ubehagelig opplevelse, og gjør sitt ytterste for at du skal slappe av. I tillegg er hun flink til å si ifra hva hun skal gjøre og svare på alle spørsmål. Hun trakk en av mine visdomstenner oppe, og jeg trengte ikke engang ta smertestillende etterpå! Kan anbefale henne på det sterkeste, og kommer til å gå på kontroll hvert år.