Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

I dag 25. sep I morgen 26. sep Fre 27. sep Lør 28. sep Søn 29. sep

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Kan varmt anbefales.

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på over 10 år før jeg kom til Roberto. Jeg hadde utviklet tannlegeskrekk, men den forsvant straks jeg satte meg i stolen.

Man blir møtt av svært vennlig og smilende personale, og Roberto er flink til å forklare hva han gjør, han jobber raskt og han er dyktig til å sette bedøvelse så man nesten ikke kjenner det.

I tillegg er humoren god og man kan forvente en hyggelig opplevelse hver gang.

Jeg har fått smilet mitt tilbake :D

Den aller beste tannlegen

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Har gått til Roberto i over 10 år. Og kan anbefale han på det varmeste. Føler meg godt ivaretatt på hvert eneste besøk selv med tannlegeskrekk. Det er hyggelig stemning på kontoret, og de følger deg godt opp om det er behov for det.

Veldig fornøyd

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Raquel er en veldig dyktig tannlege. Hun er pedagogisk og forklarer deg hva hun skal gjøre. Hun jobber raskt og er veldig effektiv.

Jeg kan absolutt anbefale henne.

Den beste tannlegen!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Utførte jobben pedagogisk, forklarte hvert steg og er trygg i sitt yrke. Jeg følte meg godt tatt imot av hele gjengen! Han var rolig og behagelig.
Det kommer til å bli min faste tannlege!

Veldig flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Raquel Galetto-Plascencia Skrevet

Raquel Galetto er empatisk, effektiv, veldig hyggelig og svært dyktig. Beste tannlege i Oslo. Kontoret er hyggelig og sentralt beliggende ved Bislett. Anbefaler Raquel på det varmeste.