Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Følte meg godt i varetatt ved mitt første møte med
Dr Dhatt, og gastroskopi undersøkelsen uten ubehag.
Hadde gruet meg.
Har tatt kontakt noen ganger etter dette, og han ringer
meg alltid tilbake samme dag, og forklarer meg godt det jeg spør om. Føler at jeg er i de beste hender.

Jeg tør å påstå at dette er Norges beste endokrinkirurg

Lege: Joanna Majak Gundersen Skrevet

Alltid forståelsesfull og veldig kunnskapsrik og trygg lege. Flink til å berolige og flink til å forklare. Tar seg god tid og man føler at man blir sett og hørt. En lege med kunnskap,klokskap,erfaring med mye empati. Har vært til utrolig hjelp for meg. Stor takk til doktor Joanna Majak Gundersen!

Kunnskapsrik, trygg og forståelsesfull

Lege: Mads Oksum Skrevet

Kom til Mads etter ett år med dårlig ankel etter klatreulykke. Han var tydelig, forståelsesfull, løsningsorientert og kunnskapsrik. Han kunne fortelle meg at ankelen ikke kom til å bli noe bedre uten operasjon og at med operasjon ville forventet resultat være å få en funksjonell fot jeg kan løpe med og bruke. Med så tydelig beskjed ble det et enkelt valg for meg og jeg fikk operasjon én uke etter konsultasjon.
Både før, under og etter operasjonen var både Mads og hele teamet på Aleris utrolig dyktige til å gi meg informasjon, svare på spm, være tilgjengelige , trygge og omtenksomme.
Jeg er imponert over alle jeg møtte og var i kontakt med i sammenheng med operasjonen.
Ikke minst er jeg veldig glad for at det var Mads som opererte meg, siden det var han som så på ankelen min, MR-bilder og alt. Det var hans løsning og han visste akkurat hva som skulle gjøres.
Kunne ikke vært mer fornøyd.

100% Fornøyd

Lege: Kristina Sole Skrevet

Veldig fornøyd etter begge gangene jeg har vært hos Dr. Sole. Hun er god å prate med, rik på kunnskap innenfor sitt yrke og virkelig vet hva hun driver med. Jeg kommer til å gå til henne i lang tid! Hun anbefales på det sterkeste!

Verste møte med helsevesenet så langt

Lege: Kristina Sole Skrevet

Har hatt blødninger hver dag de tre siste årene og med dette mange andre underlivsplager. Prøvd ulik prevensjon uten resultat/bedring. I et desperat forsøk på å få orden på underlivet bestilte jeg time hos Sole som skulle være spesialist på blødningsforstyrrelser, underlivsplager og prevensjonsmiddel. Jeg oppga min historie og problemer i beskjed til legen da jeg bestilte timen, og at jeg ville ha hjelp til å finne et passende prevensjonsmiddel. Måtte vente i 40 min før jeg kom inn, da spurte hun hva jeg ville hatt ut av timen selvom det stod i timebestillingen. Jeg hadde notert symptomer i en lang liste på mobilen for å kunne forklare min situasjon godt. Da jeg begynte å fortelle sa Sole at jeg måtte tenke nøye over hva jeg valgte å si, ettersom vi bare hadde 30 min. I frustrasjon begynte jeg også å gråte fordi det reduserer livskvaliteten min betydelig. Følte ikke at Sole hadde noe forståelse eller empati over hode, heller ikke kunnskap. Hun sa jeg brukte feil såpe (jeg bruker mild ph-såpe eller ingen såpe) og prøvde å selge meg flere produkter. Bruk av feil såpe gir deg IKKE blødninger hver dag i 3 år! Betalte 1800 kr for denne anbefalingen. Har aldri vært så sinna og frustrert etter et legebesøk.