Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Utrolig hyggelig og proff!

Lege: Bjørn Terje Østby Skrevet

Hadde et mindre inngrep hos Bjørn, utrolig hyggelig. Var ferdig etter et par minutter, dette har han gjort før!

Hyggelig og ga en god forklaring

Lege: Christine Tvedt Skrevet

Jeg hadde vært hos øyelege tidligere, som ikke tok seg tid til å forklare sykdommen min. Hos Christine derimot fikk jeg forklart grundig alt om sykdommen. Veldig positivt møte!

God relasjonsevne/kommunikasjon

Lege: Sevat Løkensgard Molven Skrevet

En faglig og dyktig urolog med god evne til å få kontakt med pasienten. I første omgang var det en orientering med oppfordring til å stille spørsmål på legens kontor. Deretter var det en grei prøvetaking sammen med en god oppsummering.

Dedikert,dyktig og tilgjengelig

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Før avtalt undersøkelse brukte Ranjeet tid på å spørre om symptomer. Han begrenset ikke interessen til sitt spesialfelt, men var åpen for å finne grunnlaget, og om nødvendig ordne andre viktige undersøkelser. Selv om min fastlege etter beste evne har forsøkt å hjelpe meg, fikk jeg bedre hjelp her på en time enn de 10 foregående ganger hos min fastlege.
Oppriktig interessert, dyktig og kunnskapsrik, og tilgjengelig via telefon i ettertid. Jeg kunne ikke fått bedre behandling!

helt ok

Lege: Kristina Sole Skrevet

Hyggelig lege men Ikke helt fornøyd, anbefales ikke desverre. Følte meg ikke ivaretatt. Legen virket ikke dyktig og veldig usikker. Prisen var altfor høy.
Fikk ikke ordentlig oppfølgning, og hjalp ikke å dra til legen for å si det sånn.