Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Behersker høy kompetanse og stor tillit

Lege: Espen Kvan Skrevet

Utrolig behagelig lege som så og lyttet til meg som pasient. Viste stor omsorg når han måtte fortelle meg at jeg hadde kreft. Veldig realistisk, og formidlet behandlingsalternativer. Klare råd fra en høykompetent lege. I dag er jeg kreftfri.

Lite oppfølging.

Lege: Hilde Bugge Skrevet

Veldig vanskelig å få svar eller hjelp etter operasjonen selv når jeg fikk komplikasjoner og tok kontakt flere ganger. Følte meg trygg på operasjons dagen men etterpå så er det skummelt og det er vanskelig når du føler at du er alene. Resultatet var heller ikke bra.
Hun er kjempe hyggelig da, før operasjonen riktignok. Anbefaler ikke.

Mislykket sterilisering og manglende kontakt

Lege: Espen Kvan Skrevet

Jeg fikk sterilisering hos Espen for halvannet år siden og jeg trodde at alt var greit. Jeg ble testet for 2 uker siden og det viste seg at sterilisering var mislykket.

Jeg har gjentatte ganger over de siste to ukene forsøkt å komme i kontakt med legen via hans sekretær/sykepleie, men han ringer ikke tilbake.

Det er forståelig at sterilisering noen ganger ikke er vellykket, men det er bekymringsfullt at han ikke tok kontakt med meg etterpå.

Trygg og dyktig hudlege

Lege: Lars Kåre Fagerheim Skrevet

Lars Kåre virket trygg og visste hva han drev med. Fjernet to føflekker raskt og smertefritt, og bra oppfølging i etterkant.

Ekspert og hyggelig

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Jeg var fornøyd med både sykepleieren og legen, veldig imøtekommende og hyggelig.
Jeg ønsket ikke å få avslappende og smertestillende medisin selv, men etterhvert ikke kunne tåle smerten og fikk en liten dose avslappende medisin. Legen var så flink og koloskopien blitt ferdig fortere enn jeg trodde 👍🏻👍🏻👍🏻🍀🍀🍀