Aleris Frogner

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Frogner

Svært hyggelig og imøtekommende lege

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Hadde gått og gruet meg helt forferdelig til å ta koloskopi, men etter først å bli tatt imot av en utrolig dyktig og søt spl og deretter samtale med legen, ble jeg beroliget og trygget. Fikk smertestillende og beroligende og litt påfyll av sm stillende så gikk alt veldig fint.
Kan anbefales på det varmeste.
Hilsen

Bortkastet angrer på at jeg ikke valgte ahus isteden

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Veldig ubehagelig gastrosokopi jeg hadde for litt over to måneder siden. Tok ikke hensyn skulle ha bedøvelse gå beskjed på tlf. Men fikk bare noe i munnen kastet opp skikkelig. Sykepleieren var veldig ålreit. Vil ikke prate med meg etter undersøkelsen. Helt bortkastet fant en brokk og ikke noe oppfølging videre. Anbefaler ikke dette. Tok også langtid før jeg kom inn på timen min

Dyktig og empatisk

Lege: Ranjeet Singh Dhatt Skrevet

Jeg var hos legen 11.10.18 til gastroskopi og kolonoskopi. Fikk veldig god oppfølging av legen og sykepleier både før, under og etter undersøkelse. Dr. Dhatt brukte den tiden jeg trengte for å forklare resultater. Følte meg ivaretatt som pasient av Aleris, dr Dhatt og ikke minst av sykepleiersken.

Takk.

Dyktig, kunnskapsrik, strukturert og med utmerket pasientforståelse

Lege: Kjell Heuser Skrevet

Det var over alle forventninger å få konsultasjon hos Kjell Heuser. Han fremstår som dyktig, nøye, strukturert og grundig lege, med mye kunnskap, og ikke minst utmerket pasientforståelse og evne til å kommunisere. Undersøkelsen/konsultasjonen var strukturert, nøye og systematisk, og det var ikke minste tvil om at Heuser vet hva han driver med og snakker om.

Jeg hadde en lang liste med spørsmål skrevet ned på papiret med meg, og Heuser besvarte alle de før jeg en gang rakk å stille dem.

Det var en stor lettelse å få snakket med og få en god forklaring fra Heuser. (Jeg har en ikke helt avklart men trolig alvorlig tilstand, og var til flere undersøkelser ved et norsk universitetssykehus, over flere måneder, der nevrologen (-e) for å si det forsiktig ikke innfridde forventninger når det gjaldt kunnskaper eller pasientkommunikasjon, noe som var veldig skuffende og frustrerende i seg selv, i tillegg til sykdommen.)

Takk til Aleris for å ansette dyktige leger som vet hva de driver med, som vet/forstår hva pasienten ønsker og lurer på, og kan forklare hva som er problemet/sykdommen på en utmerket måte.

Svært hyggelig lege

Lege: Elsa M. Hjerkinn Skrevet

Var til kontroll av en hjerteklaff hos Elsa Hjerkinn i dag. Dyktig og svært hyggelig. Blid hele tiden og svarte på alt jeg lurte på. Hadde alle leger vært slik, så hadde ingen klaget på helsevesenet.
Mottakelsen i resepsjonen var også meget bra,
All honnør til Aleris.